Blizzard RTS-sugna – Warcraft IV kan bli verklighet

Medlem
Skrivet av tino:

Bara jag som läser denna nyhet som negativ? Jag hade hoppas Blizzard hade jobbat ett par år med Warcraft 4a redan och var redo att pressentera detta på Blizzcon nu. Aja antar vi får vänta ännu mer :/

Men jag är riktigt taggad på Warcraft 4.

Med tanke på att dom spottat ur sig Wow-skit hela tiden plus att dom jobbat på både SC2 och Diablo 3 så har jag aldrig trott att dom påbörjat WC4.

Medlem

Jag är tyvärr inte så jätteintresserad av Blizzard efter SC2 och D3. SC2 kändes mer som WC3 med andra skins (bara modellerna och animationerna på soldaterna luktade, eller skall man säga stank, WC3 lång väg), plus att D3 aldrig föll mig i smaken. Hade nästan hellre betalat för en remake av 2an...

Aja, jag är tydligen ganska ensam om den åsikten då spelen har sålt som glass i solsken, så jag får väl ta min tröst i att det har kommit så många andra bra spel som man kan spela istället.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av 2infinity:

Hoppas de gör ett Warcraft 4 utan expansioner. Satsa på ett färdigt core spel, kanske tom f2p och tillåt människor att köpa skins och skit i samma modell som folk gör i Dota2. Tror det skulle bli en succé inom RTS genren.

Folk som tänker som du är de som gör att spelbolag dödar sina IP's.

Fyfan för sådant tänkande.

..I..

12
Skriv svar