Kan Call of Duty: Black Ops 3 klå Titanfall i rörlighet? Se combat movement i ny trailer!

Medlem
Skrivet av reggaebaws:
Skrivet av Snabeltorsk:
Skrivet av reggaebaws:
Skrivet av Snabeltorsk:
Skrivet av reggaebaws:
Skrivet av fullerdanne:

När jag såg trailern för nya call of duty så tänkte jag för mig själv va tusan det liknar ju mer en blandning av Titanfall och Halo :/. Så nej CoD black ops 2 är och förblir det sista cod för mig.

Om du gillar Black ops 2 så kommer du gillade Black ops 3, spelkänslan är snarlik. Och de specialmoves man kan göra är enbart för movement, funkar inte gunfights, alla strider är classic cod.

Va fan knarkar du eller ??
Vaddå bara i movements, filmen visade precis strider med specialmoves som du så fint kallar dem.
skjuter från både sliding o wallrunning din trähatt.

Det är bara showoff i trailern. Det är mkt bättre att ta gunfights "classic" style. Du verkar ju dock vara en trähat som sitter och gråter som en femåring efter att ha sett en trailer istället för att kolla på de mänger av gameplay som finns tillgängligt där i princip alla bekräftar det jag just sagt.

Wow du måste vara totalt körd. "Det är mkt bättre att ta gunfights "classic" style." Nu snacka vi inte om bättre eller sämre du sa att det INTE gick att skjuta medan man wallrunna eller slida.

Jag skrev ingenstans att det INTE GICK, jag skrev "funkar inte", och det kan lika gärna tolkas som "det suger", "det är inget bra", vilket är ganska tydligt kan utläsas i sammanhanget om man inte är en pappskalle med asperger.

Förövrigt talar ju alla ni haters emot er själva hela tiden "böhööhöhö cod är samma skit varje år" .. för att i nästa stund gråta "blhölhlhlh man kan springa på väggar FIIIFAN va dålit ska aldrig mer spela COD brb tar livet av mig".

Var har jag skrivit det ? varför e jag en hater ?
Jag funderar på att köpa detta CoD, jag har aldrig sagt det verkar kass, Jag bara stör mig på 14isar som dig som skriver falsk info om spelet

Och igen ditt #####, detta skrev du
Och de specialmoves man kan göra är enbart för movement, funkar inte gunfights, alla strider är classic cod.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

Måste bara fråga, har aldrig varit så mycket för FPS spel så har missat typ alla utom halo och några SP fps.

Är CoD verkligen så dåligt som all får det att låta. Spelen verkar ju vara väldigt populära även fast dem släpper ett spel om året eller vad det nu är.

Lirade lite Black Ops förut och tyckte MP och SP var helt ok förstod inte riktigt allt hat. Är det bara en högljudd minoritet kanske?

Lite nyfiken bara för det är väldigt mycket hat mod CoD serien.

Vi tröttnar på att behöva betala för något som hade funnits med modstöd. Dom släpper oftast samma spel i ny förpackning. Spelen i sig är väl okey, det är mjölkningen folk inte gillar. Hade bethesda gjort årliga släpp av fallout och tes så skulle jag skita i serien till slut. Jag vill ha ett spel som det lagts lite tid på (och förhoppningsvis en liten gnutta själ och kärlek). Att pumpa ut samma smörja år ut och år in gör att många tröttnar. Detta är anledningen till att cod och dylika spel inte har modstöd, då kan dom släppa 1 spel och 4 dlc per år, för det är enda sättet att få spela nytt material.

Medlem
Skrivet av reggaebaws:

Jag skrev ingenstans att det INTE GICK, jag skrev "funkar inte", och det kan lika gärna tolkas som "det suger", "det är inget bra", vilket är ganska tydligt kan utläsas i sammanhanget om man inte är en pappskalle med asperger.

Förövrigt talar ju alla ni haters emot er själva hela tiden "böhööhöhö cod är samma skit varje år" .. för att i nästa stund gråta "blhölhlhlh man kan springa på väggar FIIIFAN va dålit ska aldrig mer spela COD brb tar livet av mig".

Och hela diskussionen plus namecalling hade undvikits om du bara hade varit lite tydligare i ditt första inlägg, jag reagerade likadant som Snabeltorsk på ditt inlägg

Du skulle skrivit typ "i betan som körs just nu så är den allmänna åsikten att du inte tjänar något på att använda dessa moves, så det kommer vara väldigt få som använder det" .... typ

just sayin......


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

12
Skriv svar