Vill ha tillbaka det första dashboardet

Inaktiv
Vill ha tillbaka det första dashboardet

Hej.

Jag har uppdaterat mitt xbox 360 till det nya Dashboardet Men nu vill jag ha tillbaka det gamla igen. Är det bara att slänga ut uppdateringen från hårddisken eller är det något annat jag måste göra?

Medlem

Varför ha tillbaka det gamla? Det nya är fräsch och snyggt

Ingen idé att göra så, men det finns ett sätt att ta bort alla uppdateringar så du får den gamla igen men då kommer inte ditt XBL funka så det är helt värdelöst.
Om du nu vill kunna spela över Live så får du vänja dig vid den nya Dashboarden. Tyvär :S


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

X-knappens meny är i stort sett som gamla menysystemet, välj att använda den desto mer om gamla inte är dig till behags. Använder den själv rent av när jag snabbt vill någonstans, då man grävt in sig i undermenyer som kräver många b-tryckningar. T.ex.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Det går inte att byta tillbaka. Börja vänja dig.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

varför byta? :S


signatur

[/5] "powernap over"

Medlem

Nya är klart mycket bättre.

Inaktiv

Jag har Windows 7, men jag vill ha Windows 3.11 igen, hur gör jag?

KoP
Medlem
Skrivet av rockynice7:

Hej.

Jag har uppdaterat mitt xbox 360 till det nya Dashboardet Men nu vill jag ha tillbaka det gamla igen. Är det bara att slänga ut uppdateringen från hårddisken eller är det något annat jag måste göra?

Varför skulle du vilja byta tillbaks till den gamla, segare dashboarden? :S Sen har du ju långt mycket bättre funktioner i den nyare dashen.

Medlem

Förstår inte hur ni kan säga att den gamla var segare, den nya är betydligt segare!
Den gamlare var snyggare också.


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Förstår inte hur ni kan säga att den gamla var segare, den nya är betydligt segare!
Den äldre var snyggare också.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Den nya är ju mycket bättre med mer funktioner osv.
Och om du lyckas att få tillbaka den gamla dashboarden så kan du inte spela på XBL, och det är ju lite trisst.


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

mittenknappen, då är det som gamla dashboarden, mycket simpel och mycket snabbt jämmfört med sega NXE dashboarden.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av Godnoken:

Förstår inte hur ni kan säga att den gamla var segare, den nya är betydligt segare!
Den gamlare var snyggare också.

Och mycket lättare att hitta saker i...
Sen blir det OverLoading på nya ibland så man kan inte spela så bra... En sak som är bra med det nya är Xbox Live Parties, och, Installera spel till hårddisk.

Minsknar frysningen i spel som Midnight Club LA!

Medlem

Man kan inte leva på äldre saker i hela sitt liv, vi är ju mitt i en generations växling.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:

Man kan inte leva på äldre saker i hela sitt liv, vi är ju mitt i en generations växling.

Sant;)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

KoP
Medlem
Skrivet av Godnoken:

Förstår inte hur ni kan säga att den gamla var segare, den nya är betydligt segare!
Den gamlare var snyggare också.

Trist. Du kanske fått ett måndagsex. av senaste dashen? Personligen tycker jag nya dashen är långt mycket bättre vad gäller funktionalitet och användarvänlighet. Pang på X'et så får man upp en minidash där man kan sköta allt ifrån.

1
Skriv svar