Begränsad CoH 2: British Forces-trial på Steam innan releasen

Robot
Begränsad CoH 2: British Forces-trial på Steam innan releasen
Medlem
Begränsad CoH 2: British Forces-trial på Steam innan releasen

Sjukt pepp!

Medlem

Bästa rts spelet sen 2000 talet.

Medlem

CoH2 är oerhört dåligt jämfört med orginala CoH.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

CoH2 är oerhört dåligt jämfört med orginala CoH.

Instämmer, de kanske skulle varit lite ödmjuka och lärt sig nåt av Blitzkrieg modden iaf.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

CoH2 är oerhört dåligt jämfört med orginala CoH.

Tycker själv att det var extremt mycket förbättringar. Till en början var det rätt obalanserat i min mening, men tycker de har ordnat upp det. Eller så är det så att jag lärde mig hur man skulle spela. Sällan det är obalans bakom en vinst eller förlust. Bara skills.
Det är min åsikt efter att ha spelat company of heroes sedan release.

Medlem

Tycker 2an är ungefär lika bra, även om det är en del enheter som man saknar. Fast sedan har det kommit en del nya, så det går väl i stort sett på ett ut.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

VHN
Medlem
Skrivet av beltet:
Skrivet av Kleptoman:

CoH2 är oerhört dåligt jämfört med orginala CoH.

Tycker själv att det var extremt mycket förbättringar. Till en början var det rätt obalanserat i min mening, men tycker de har ordnat upp det. Eller så är det så att jag lärde mig hur man skulle spela. Sällan det är obalans bakom en vinst eller förlust. Bara skills.
Det är min åsikt efter att ha spelat company of heroes sedan release.

Håller med! Folk som hatar på Coh 2 är oftast dom som har testat spelet lite granna när det släpptes och sen stumt satt sin åsikt i sten.
Lär man sig alla olika mekaniker och taktiker så är Coh2 ett riktig bra spel, speciellt efter åren som har gått.


signatur

VHN

1
Skriv svar