Microsoft jobbar på en ny Xbox!

Medlem
Microsoft jobbar på en ny Xbox!

Haha! Är jag förvånad?? NEJ! Detta har jag sagt väldigt länge. Att Microsoft håller på med ett nytt Xbox! Haha! Den lär väl släppas runt 2011-2012 som jag alltid sagt! Fan vad detta är roligt!

Xbox användarna får ofta byta konsol verkar det luta mot.

Jag tror minsann att detta är en ny konsol på G!

http://www.techradar.com/news/digital-home/home-networking/mi...

http://www.gamesindustry.biz/articles/blizzard-in-talks-with-...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Första länken är ju från 2007.

Om dom skulle ha en ny på G redan nu så tror jag absolut inte att den kommer före 2012.

Om man kollar på vad xbox kan leverera i dag i gämförelse med tex PS3 så är det ju i stort sett det samma så än så länge finns det ju ingen mening med att släppa en ny konsoll när motparten inte presterar bättre än vad den gör.

Medlem

Vad jag har hört är det en ny konsoll på G och fult nog ska dom ju döpa det som en efterföljare till 360 då den ska vara dubbelt så bra.
Det har då legat ett namnförslag på Xbox 720.
Den ska släppas runt 2011 eller 2012.

Tro dock inte att Xbox användarna är dom enda som får skaffa ny konsoll. Playstation håller redan på med sin dom med.

Medlem

En artikel är från 2007 och den andra handlar om att blizzard snackar med MS om att deras titlar ska hamna på deras konsoler i framtiden?

Såklart MS håller på med sin nästkommande konsol, och det gör nintendo och sony med för den delen. Tror du seriöst att man snickrar ihop en konsol på ett par månader eller?

Jag köper gärna en ny konsol 2011 eller 2012, 360 släpptes ju faktiskt i slutet av 2005 så att ett företag släpper en ny konsol efter 5-6 år är väl inte ovanligt? Slösade bort pengar på en wii och pungade ut alldeles förmycket pengar för en ps3 så då kan jag lika väl köpa MS nya utan större ångest.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

En artikel är från 2007 och den andra handlar om att blizzard snackar med MS om att deras titlar ska hamna på deras konsoler i framtiden?

Såklart MS håller på med sin nästkommande konsol, och det gör nintendo och sony med för den delen. Tror du seriöst att man snickrar ihop en konsol på ett par månader eller?

Jag köper gärna en ny konsol 2011 eller 2012, 360 släpptes ju faktiskt i slutet av 2005 så att ett företag släpper en ny konsol efter 5-6 år är väl inte ovanligt? Slösade bort pengar på en wii och pungade ut alldeles förmycket pengar för en ps3 så då kan jag lika väl köpa MS nya utan större ångest.

Agreed!


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Medlem

Detta kom väl knappast som nån blixt från klar himmel (och var knappast okänt sen långt innan)!?


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Förstår inte det roliga med det hela, Remus? Dessutom var det ingen stor nyhet att Microsoft arbetar på en ny konsol.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Om jag minns rätt så sa microsoft att de skulle vänta ett antal år innan de ens började tänka på en ny konsoll när 360 släppdes, nu är för tidigt borde de väl fatta.

Dessutom tror jag inte microsoft är de enda som börjat på ny konsoll, Nintendo släpper ju olika format hela tiden känns de som så de gömmer väl ett nytt projekt under Japans yta nånstans.


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Xbox 720 here we go and here we sell and here we buy.


signatur

Wai

Medlem

Remus verkar inte ha någon direkt koll på hur teknikens värld fungerar.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Vadå, de är ju långt dit..herregud..

Medlem

Tänker inte tro på någon innan jag ser att Microsoft själva har annonserat en ny Xbox


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:

Tänker inte tro på någon innan jag ser att Microsoft själva har annonserat en ny Xbox

Microsoft lär ju inte lägga ner sin satsning på spelkonsoler bara så där, vilket betyder att en ny konsol redan är under utveckling. De började säkert knåpa på idéer redan innan 360 släpptes.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Bättre homebrewstöd och bättre dedikerade servrar är något jag hoppas att de funderar över iaf.

Sen hoppas jag inte de gör samma misstag som de gjorde sist och tar bort den förra generationen från hyllorna.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Om man tänker efter så har priset för splitter nya konsoler bara höjts och höjts igenom åren, så man får bara hoppas att det inte ligger över ca 6000-8000 som PS3 kostade då den precis var nysläppt


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

1
Skriv svar