Helgdiskussion – Vilka är dina guilty pleasure-spel?

Medlem

Sommaren 2010 var fylld med Modern Warfare 2. Jag har aldrig haft så kul med ett spel. Vissa anser väl att det inte spårade förrän MW3 kom ut, och vissa tycker att CoD 4 var det sista bra spelet i serien. Jag tyckte till och med att MW3 var väldigt kul.


signatur

Övning ger träning.

Medlem

När jag är lite extra förbannad känns Hatred jävligt skönt att spela.


signatur

I drank what?

Medlem

Bean Dreams till iOS...

Medlem

Är väl något japanskt porrspel, hehe.

Medlem

Försöker komma på något, men ju mer jag funderar, varför skulle jag skämmas över något jag gillar?

FML
Medlem
Skrivet av Smoo87:

Försöker komma på något, men ju mer jag funderar, varför skulle jag skämmas över något jag gillar?

Samma här. Skulle så fall vara kanske Tinder, vilket är ett spel i sig att swipa höger eller vänster.

Medlem
Skrivet av kentxy:
Skrivet av Smoo87:

Försöker komma på något, men ju mer jag funderar, varför skulle jag skämmas över något jag gillar?

Samma här. Skulle så fall vara kanske Tinder, vilket är ett spel i sig att swipa höger eller vänster.

Haha lol. Men om du njuter av det så är det absolut inget att skämmas över. Men visst självkänslan spelar in, har du jäkligt låg självkänsla så kan jag ändå förstå dom. Hm, formulera sig efter några g&t, aja hoppas poängen gick fram xD.

Medlem

spelar bara sånt jag själv gillar, så varför i hela friden skulle jag skämmas över det då? Lirar f.n. bara Witcher 3, Shadowrun: Hong Kong, Satellite Reign och skäms inte ett skvatt.

Medlem

Båda är otroligt fåniga och bara något jag spelar i ett rum själv. Men jag älskar dem!

Kan inte vänta på Dead Or Alive Xtreme 3 och Onechanbara Z2.

Medlem
Skrivet av Norrin:

Cookie Clicker - åh herre gud.

http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/

för 2 år sen när skolan där jag jobbar delade ut ipads till eleverna kom en grabb i sjuan tillbaka på måndagen med skadad handled. Han hade suttit och spelat cookieclicker hela helgen och kunde knappt lyfta en penna.
Just say no to drugs... and cookies.

Medlem

Sims 4 och Minecraft blir det då och då. Nu på senaste tiden har det blivit mycket Fallout Shelter.

Medlem

Det där mobilspelet där man byggde en skyskrapa och körde hiss. kan det ha hetat minitower? Samma studio som gjort Pocket Frogs i alla fall. Körde det sjukt mycket ett tag och så är det ett sånt där mobilspel som handlar om att vänta. Och köra hiss upp eller ner medan man väntar.

Medlem
Skrivet av Norrin:

Cookie Clicker - åh herre gud.

http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/

VARFÖR skulle jag klicka på din fördömda länk?!?!?! VARFÖÖÖÖÖR?!?!?!

Medlem
Skrivet av Maggot:

Castle of illusion starring Mickey Mouse (Megadrive)...spelar igenom det iaf en gång varje år, för att man helt enkelt transporteras tillbaka till den glada barndomen.

Det brukar jag spela med min dotter på PS3:an.
Riktigt gött med den där känslan av lite svårare bossar där man ska lära sig deras mönster typ, för att besegra de.

12
Skriv svar