Payday 2 begår medeltid med svärd och sköldar

Robot
Payday 2 begår medeltid med svärd och sköldar

Lycka är en fet spikklubba att jaga rånare med.


Medlem
Payday 2 begår medeltid med svärd och sköldar

Nja, jaga rånare eller hacka ihjäl skurkar gör man väl ändå inte i Payday.

Medlem

Sparka rubriksättaren!

Hur kan man skriva den här nyheten och inte använda rubriken:
"Payday 2 goes medieval on yo' ass!"

Medlem

Är det bara jag som tycker att Payday 2 blir löjligare och löjligare för varje DLC paket?

Jag tycker att spelet har tappat väldigt mycket då många av vapen-DLC-paketen innehåller vapen som är löjligt opassande för bankrånar-atmosfären.

Och karaktärs-DLC har fått spelet att gå från ett "trovärdigt" gäng bankrånare på 4 pers (5 med Hoxton), till ett rånargäng där i princip vem som helst från arbetsförmedlingen kan delta.

Inte för att story är något som Payday 2 satsar på, men jag tycket att atmosfären i spelet blir mer och mer lidande.

Medlem
Skrivet av FunnyB:

Är det bara jag som tycker att Payday 2 blir löjligare och löjligare för varje DLC paket?

Jag tycker att spelet har tappat väldigt mycket då många av vapen-DLC-paketen innehåller vapen som är löjligt opassande för bankrånar-atmosfären.

Och karaktärs-DLC har fått spelet att gå från ett "trovärdigt" gäng bankrånare på 4 pers (5 med Hoxton), till ett rånargäng där i princip vem som helst från arbetsförmedlingen kan delta.

Inte för att story är något som Payday 2 satsar på, men jag tycket att atmosfären i spelet blir mer och mer lidande.

Alla updateringar är kosmetiska. Jag har tröttnat helt på det och jag kan inte för min själ förstå folk som fortfarande plöjer ner 7 Euro varje gång de får en ny docka till dockskåpet.
Vad är detta, typ 25:e DLCn?

"Wow, so much new! So much change!" oh.. wait..


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Geeks Gaming
Medlem

Would you like some milk to go along with the DLC?

Har ärligt talat inte kört 2:an speciellt mycket, men man får väl kanske ge det en sista chans någon gång. Sist jag körde tyckte jag dock att det kändes som ett väldigt enformigt grindande.

Medlem

Avinstallerade det häromdagen. Spelade ganska mycket när det släpptes. Senast nu var i Januari i år.

Bara tog upp över 20 GB på hårddisken. Kan gå till något bättre.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Got milk?


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar