Guitar Hero: World Tour

Medlem

Ja, alla 360-gitarrer går att använda till det.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

14de bästa scoren på Monsoon - Vocals i Världen då!! haha:P


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Ja, alla 360-gitarrer går att använda till det.

Tack ville bara vara säker efter som jag ska önska mig det i julklapp


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av xXMarcusXx:

14de bästa scoren på Monsoon - Vocals i Världen då!! haha:P

Sjunger du den frivilligt?
Blir mest äcklad av bandet/låten.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Finns det nå duktiga virutella musiker där ute som vill lira lite expert online för achivements? svårt och hitta folk i spelet.
gamertag beron78

Medlem

Spelar bass på expert men du får nog vänta till jul då jag får det


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av beron:

Finns det nå duktiga virutella musiker där ute som vill lira lite expert online för achivements? svårt och hitta folk i spelet.
gamertag beron78

Feel free to adda mig. GT'en finns i min profil.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Vad bra att man kan använda gitarren GH:WT gitarren till Rock band, gäller det även till Rock Band 2? Jag har sådan spelbrist nu, så jag funderar på att köpa GH:WT efter jul.

Sen undrar jag om det går att köpa Rock Band 2 med bara spel och gitarr? Jag har inte lyckats hitta det åtminstone. För jag är lite mer sugen på Rock Band 2, men frågan är ju den vilket gitarr som är härligast? Den till Rock Band 2 eller GH:WT, för bara jag får tag i en gitarr så kan jag ju köpa antingen GH:WT eller Rock Band 2 med endast spelet.

Medlem
Skrivet av Strampas:

Vad bra att man kan använda gitarren GH:WT gitarren till Rock band, gäller det även till Rock Band 2? Jag har sådan spelbrist nu, så jag funderar på att köpa GH:WT efter jul.

Sen undrar jag om det går att köpa Rock Band 2 med bara spel och gitarr? Jag har inte lyckats hitta det åtminstone. För jag är lite mer sugen på Rock Band 2, men frågan är ju den vilket gitarr som är härligast? Den till Rock Band 2 eller GH:WT, för bara jag får tag i en gitarr så kan jag ju köpa antingen GH:WT eller Rock Band 2 med endast spelet.

Rockband 2 gitarren är nästan som 1an och 1ans var riktigt dålig, så jag skulle inte köpa RB2 guran.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:
Skrivet av Strampas:

Vad bra att man kan använda gitarren GH:WT gitarren till Rock band, gäller det även till Rock Band 2? Jag har sådan spelbrist nu, så jag funderar på att köpa GH:WT efter jul.

Sen undrar jag om det går att köpa Rock Band 2 med bara spel och gitarr? Jag har inte lyckats hitta det åtminstone. För jag är lite mer sugen på Rock Band 2, men frågan är ju den vilket gitarr som är härligast? Den till Rock Band 2 eller GH:WT, för bara jag får tag i en gitarr så kan jag ju köpa antingen GH:WT eller Rock Band 2 med endast spelet.

Rockband 2 gitarren är nästan som 1an och 1ans var riktigt dålig, så jag skulle inte köpa RB2 guran.

Dålig? Jag föredrar den framför GH gitarrerna. RB2 gitarren är en förbättring av RB1 gitarren. Alltså den bästa som finns just nu. Men smaken är som baken.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Jericho:
Skrivet av Strampas:

Vad bra att man kan använda gitarren GH:WT gitarren till Rock band, gäller det även till Rock Band 2? Jag har sådan spelbrist nu, så jag funderar på att köpa GH:WT efter jul.

Sen undrar jag om det går att köpa Rock Band 2 med bara spel och gitarr? Jag har inte lyckats hitta det åtminstone. För jag är lite mer sugen på Rock Band 2, men frågan är ju den vilket gitarr som är härligast? Den till Rock Band 2 eller GH:WT, för bara jag får tag i en gitarr så kan jag ju köpa antingen GH:WT eller Rock Band 2 med endast spelet.

Rockband 2 gitarren är nästan som 1an och 1ans var riktigt dålig, så jag skulle inte köpa RB2 guran.

Dålig? Jag föredrar den framför GH gitarrerna. RB2 gitarren är en förbättring av RB1 gitarren. Alltså den bästa som finns just nu. Men smaken är som baken.

Är solo knapparna bättre på RB2 gitarren? När jag kör solo så brukar jag komma åt flera knappar samtidigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Jericho:
Skrivet av Strampas:

Vad bra att man kan använda gitarren GH:WT gitarren till Rock band, gäller det även till Rock Band 2? Jag har sådan spelbrist nu, så jag funderar på att köpa GH:WT efter jul.

Sen undrar jag om det går att köpa Rock Band 2 med bara spel och gitarr? Jag har inte lyckats hitta det åtminstone. För jag är lite mer sugen på Rock Band 2, men frågan är ju den vilket gitarr som är härligast? Den till Rock Band 2 eller GH:WT, för bara jag får tag i en gitarr så kan jag ju köpa antingen GH:WT eller Rock Band 2 med endast spelet.

Rockband 2 gitarren är nästan som 1an och 1ans var riktigt dålig, så jag skulle inte köpa RB2 guran.

Dålig? Jag föredrar den framför GH gitarrerna. RB2 gitarren är en förbättring av RB1 gitarren. Alltså den bästa som finns just nu. Men smaken är som baken.

Är solo knapparna bättre på RB2 gitarren? När jag kör solo så brukar jag komma åt flera knappar samtidigt.

Hur menar du med "bättre"? Solo knapparna ska sitta tätt ihop. Det är precis som en riktig gitarr. Fretsen bli tätare ju längre ner på halsen. Det gäller bara att vänja sig. Jag är van att bara använda solo knapparna. När jag försöker använda GH gitarren eller dom vanliga knapparna på RB gitarren så hamnar fingrarna mellan knapparna.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ah ok, får väl öva med dom små knapparna då.
Har alltid kört med dom stora men har märkt att det går väldigt dåligt i solon som har ca 30 noter på samma gång hehe.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Ah ok, får väl öva med dom små knapparna då.
Har alltid kört med dom stora men har märkt att det går väldigt dåligt i solon som har ca 30 noter på samma gång hehe.

När man väl är van med solo knapparna så blir det en piece of cake ska du se


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Lycka till Night hawk:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Nån annan som är grymt lack på alla skit-låtar i GH-WT? Majoriteten av låtarna är ju bajs! GH3:an hade mycket bättre låtlista. Inte fan tycker jag att det är speciellt GuitarHeroiskt att lira nån Willie Nelson låt eller se min "toon" utsmäckad i värsta nitlädret stå och headbanga till La Bamba medans sången sköts av Ozzy. Sen att dom pillat in massa "lokala" låtar bara för att fransoser, spanjorer och fan o hans moster ska känna igen nån låt är helt förkastligt! Appropå det, vem fan vill lira nån sjaskig Kent-låt eller tvingas pina sig igenom Monsoon eller nån rutten brit-pop influerad dynga bara för att kunna lira den handfull låtar som är spelbara. Och vilken jefla nisse var det som stoppade in Metallicas "Trapped under ice", en av deras sämsta låtar någonsin! Näe, grymt besviken på detta lira - får hoppas med på GH:Metallica tror jag.


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem
Skrivet av Juggernawt:

Nån annan som är grymt lack på alla skit-låtar i GH-WT? Majoriteten av låtarna är ju bajs! GH3:an hade mycket bättre låtlista. Inte fan tycker jag att det är speciellt GuitarHeroiskt att lira nån Willie Nelson låt eller se min "toon" utsmäckad i värsta nitlädret stå och headbanga till La Bamba medans sången sköts av Ozzy. Sen att dom pillat in massa "lokala" låtar bara för att fransoser, spanjorer och fan o hans moster ska känna igen nån låt är helt förkastligt! Appropå det, vem fan vill lira nån sjaskig Kent-låt eller tvingas pina sig igenom Monsoon eller nån rutten brit-pop influerad dynga bara för att kunna lira den handfull låtar som är spelbara. Och vilken jefla nisse var det som stoppade in Metallicas "Trapped under ice", en av deras sämsta låtar någonsin! Näe, grymt besviken på detta lira - får hoppas med på GH:Metallica tror jag.

Jisses, jag som trodde alla visste att WTs låtlista är dålig


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Juggernawt:

Metallicas "Trapped under ice", en av deras sämsta låtar någonsin!

Det är ju en av mina favorit-låtar...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Brorsan kunde jama alltså spela fritt i sitt GH:WT till Wii.... Jag har köpt det till 360 och hittar ingen sån grej :(finns bara tutorial och att träna på en låt i slow motion typ...

speciellt för Wii verkar det som ??

Jaja Vi har ju "studio mode"


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av mr speed:

Brorsan kunde jama alltså spela fritt i sitt GH:WT till Wii.... Jag har köpt det till 360 och hittar ingen sån grej :(finns bara tutorial och att träna på en låt i slow motion typ...

speciellt för Wii verkar det som ??

Jaja Vi har ju "studio mode"

Vad menar du med "jama fritt"? Spela vilken/vilka låtar du vill utanför karriärläget? Det ska inte vara några problem alls. Ligger inte det under Quick Play eller något sådant? Var ett tag sedan jag lirade så kommer inte ihåg exakt vad det alternativet ligger under.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

nä bara banka på helt fritt både själv o med gitarr.... Hittade nån stans att det bara var på Wii

Hette Mii Freestyle eller nåt tror jag


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

12
Skriv svar