Inaktiv
Skrivet av Godnoken:
Skrivet av Bokhult:
Skrivet av Godnoken:

Men.... hur fan kan squad battle vara svårt..

Få 50 i den då om det är så lätt? Härmed utmanar jag er alla som tror att SB är en enkel playlist att få 50 i det, spela det och se hur långt ni kommer, 100% säker på att de flesta här inte tar sig över 40, men geten, du som har 50 i MLG borde väl klara det? (haha)
Vad fan vet ni om BTB egentligen? lol, sluta snacka om sånt ni inte har en aning om, jag slår vad om att ingen här ens vet spawntiden på varken gaussen eller tanken på Sandtrap Heavy, har jag rätt?
msg me när du har 50 i squad, jag lär ju få vänta

EDIT: Godnoken: Du är highest skill 40, jag har högre skill i Squad än din highest skill, vad du än tror att du vet och kan så har du förmodligen fel, comperende?

Men, men.. tror du alla här spelar seriöst eller?
Sitter det klister i skallen att du inte förstår att alla inte vill spela seriöst, alla vill inte lägga ner en massa tid bara för att gå upp en viss '' rank ''..

*Edit* ''Vad fan vet ni om BTB egentligen? lol, sluta snacka om sånt ni inte har en aning om, jag slår vad om att ingen här ens vet spawntiden på varken gaussen eller tanken på Sandtrap Heavy, har jag rätt?'' OCH VEM BRYR SIG OM SPAWNTID!?, sluta vara så jäkla barnslig gå och lägg dig!..

hahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahaha skämt å sido, skämt å sido, alla här som har över lvl 40 i MLG vet hur viktigt det är att tajma alla vapen och power ups, så att man vet när dom spawnar nästa gång, och därmed inte ger bort det till motståndarna utan är där när det kommer, right? det är lika viktigt i Squad Battle som i MLG fast, i SB är det fler vapen och fordon att hålla koll på, och det verkar som att du vill va bra på halo men misslyckades, inga fler dumma kommentarer tack

Medlem

Försökte vara bra? haha, klant.
Dumma kommentarer? Har inte limmet försvunnit snart?
Man tar det när det kommer punkt slut.


signatur

Wai

Inaktiv

Bokhult, du har redan förlorat den här diskussionen då filmen med dig läckte. Och sen dina påståenden om SB, visst det är bra spelare om man har lvl 50 men knappast att jämföra med MLG lvl 50. Och sen vad hände med att du skulle bevisa att du var med i Sverige-toppen? Zicknex och grabbarna ägde ju nyss upp hela Europa, igen...


signatur

couldnt care more

Inaktiv
Skrivet av ZhooKi:

Bokhult, du har redan förlorat den här diskussionen då filmen med dig läckte. Och sen dina påståenden om SB, visst det är bra spelare om man har lvl 50 men knappast att jämföra med MLG lvl 50. Och sen vad hände med att du skulle bevisa att du var med i Sverige-toppen? Zicknex och grabbarna ägde ju nyss upp hela Europa, igen...

tekniskt sätt så kom dom ju 2a, eller hur? sluta överdriva, och för det andra, kom upp i lvl 40+ i Squad så kommer vi nog att hitta varandra, så kan du få first hand experience om vem jag är, och vad jag gör, först då kan du ha en åsikt. Och tror du jag bryr mej om en musikvideo med mej i som är 3 år gammal, seriöst? jag kan bjuda på mej själv och ja, filmen är jävligt rolig, och vi hade kul när vi spelade in den. du är väl förmodligen en 20-åring utan jobb eller tjej som inte har något bättre för sig än att sitta vid forum hela dagen och skryta om att "min lillebror är jättebra på ett tv-spel"

Medlem

Den här diskussionen har urartat till ett sorgligt smutskastande.

Låst.


signatur

Videomupp

Skriv svar