The Dwarves - A New Storydriven Fantasy RPG

Medlem
The Dwarves - A New Storydriven Fantasy RPG

Jag gillar RPGn och det verkar vara dags för en ny tid då det släpps många välskapade RPGn. Något som jag fick upp ögonen för är "the Dwarves". Den här gången ett RPG där man får spela en dvärg och storyn baserad just runt dvärgar.

I andra RPGn där man får spela dvärgar är det oftast bara en ras man spelar och kastas in i en story anpassad för alla olika typer av raser med fokus kring människor. Nu läggs all fokus på just dvärgar, deras historia och hur du som dvärg påverkar den.

Även om jag inte är ett stort fan av dvärgar kan jag inte säga att jag inte blivit imponerad av det dom visat av spelet än så länge. Därför har jag valt att backa spelet genom kickstarter.

https://www.kickstarter.com/projects/kingartgames/the-dwarves...

#blogg


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
The Dwarves - A New Storydriven Fantasy RPG

Såg ganska intressant ut. Jag ska försöka hålla ett öga på det.

Även om jag inte är ett stort fan av dvärgar kan jag inte säga att jag inte blivit imponerad av det dom visat av spelet än så länge. Därför har jag valt att backa spelet genom kickstarter.

? så du betalar fast du inte är imponerad?


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

Även om jag inte är ett stort fan av dvärgar kan jag inte säga att jag inte blivit imponerad av det dom visat av spelet än så länge. Därför har jag valt att backa spelet genom kickstarter.

? så du betalar fast du inte är imponerad?

Märkte inte att jag skrev fel. Något med bloggverktyget som gör att högra sidan av rutan går under knapparna och man ser inte alltid vad man skriver.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar