Medlem
SIBERIA ELITE

Så köpte ett nytt headset i somras, vilket jag aldrig använt. Testade det i helgen och upptäckte att jag fick som störningar i headsetet ibland. Jag tror problemet är pga den korta kabeln vilket gör att jag blir tvungen att koppla in det i mitt keybord istället för datorn.

Någon som vet vart man kan köpa förlägningskabel till steelseries SIBERIA ELITE ?

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Så köpte ett nytt headset i somras, vilket jag aldrig använt. Testade det i helgen och upptäckte att jag fick som störningar i headsetet ibland. Jag tror problemet är pga den korta kabeln vilket gör att jag blir tvungen att koppla in det i mitt keybord istället för datorn.

Någon som vet vart man kan köpa förlägningskabel till steelseries SIBERIA ELITE ?

Vad är det för sorts kabel, 3.5mm eller USB? Antingen köper du en längre 3.5 kabel eller en USB-förlängningskabel.

Medlem

Får nog bli en usb- förlängare som du länkade

Jag trodde SteelSeries produkter var bra, men det visade sig fel. Överpris på det mesta, dålig kvalité. Antagligen har du fått ett måndagsexemplar, eller så är det bara så de är. Trist.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag trodde SteelSeries produkter var bra, men det visade sig fel. Överpris på det mesta, dålig kvalité. Antagligen har du fått ett måndagsexemplar, eller så är det bara så de är. Trist.

Så sant jag hade ett par Elite dom havererade efter 3 månader. Men jag skulle ha tänkt efter lite innan jag köpte dom för det är inte första gången något från SteelSeries har pajat för mig..

Skrivet av Plimp:
Skrivet av walter_iego:

Jag trodde SteelSeries produkter var bra, men det visade sig fel. Överpris på det mesta, dålig kvalité. Antagligen har du fått ett måndagsexemplar, eller så är det bara så de är. Trist.

Så sant jag hade ett par Elite dom havererade efter 3 månader. Men jag skulle ha tänkt efter lite innan jag köpte dom för det är inte första gången något från SteelSeries har pajat för mig..

Tråkigt att du också har samma erfarenhter som mig. Det senaste inköpet var en av SteelSeries möss "Sensi RAW", scroll-hjupet är paj, bara att kasta skräpet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vanligt problem när du kopplar via keyboard, låter som jord fel. testa att köra via en port direkt från datorn.

-Kan sitta i sladden, typ kabel brott från att du dragit ut sladden lite vårdslöst kanske?

1
Skriv svar