Helgdiskussion – Vilket är höstens hetaste spel?
Sword Coast: Legends släpps den 20 oktober och ser ut att bli bra. Det borde ni skrivit mer om för det ser mer intressant ut för varje dag.
Spelar någon pre-pre-release version just nu. Finns många problem med hur spelet är uppbyggt och är rädd för att dom inte hinner fixa några tydliga problem med spelet innan release.
Då talar jag inte om alla buggar men utan om alla problem med en del klasser och val man kan göra i spelet.
Tråkigt att höra. Vi får se vad som händer.
Jag kommer definitivt att försöka spela Witcher 3-expansionen så fort jag hinner.
Sword Coast: Legends släpps den 20 oktober och ser ut att bli bra. Det borde ni skrivit mer om för det ser mer intressant ut för varje dag.
Fallout 4 kommer jag självklart spela, även om jag faktiskt inte är jättehypad på den titeln. Jag ser flera brister i Fallout 3 som de verkar tagit med sig till fyran istället för att laga sprickorna.
Just Cause 3, för en total överdos av action och explosioner är sällan fel. Men även här förväntar jag mig inga underverk. En (förhoppningsvis) lite förbättrad version av JC2.
Torment: Tides of Numenera om det nu släpps. Inget datum är satt, utom det luddiga och lite osäkra Q4 2015.
Oh, what else? Kommer säkert på något mer om jag får fundera lite.
håller med på alla punkterna
Ärligt talat vet jag ínte, såg fram mot xcom2. Men det är uppskjutet. Fallout 4 vågar jag inte bygga hype inför. Rising Tide är nu släppt; och jag har inte riktigt koll på vad jag gör.
Nästa hopp för hösten är nog Torment om det kommer.....annars nöjer jag mig med att titta på rap news igen och spela Kid Icarus på virtual console: