Här har du mer rymdmys från No Man's Sky

Robot
Här har du mer rymdmys från No Man's Sky
Medlem
Här har du mer rymdmys från No Man's Sky

mkt intressant spel, trots att det ser relativt tråkigt ut


signatur

//monster

Medlem

Undrar om det är kul efter att ha besökt ens en handfull planeter...


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Hypen för det här påminner mig om Spore, vet inte riktigt varför.

Medlem
Skrivet av slander:

Hypen för det här påminner mig om Spore, vet inte riktigt varför.

Vad har Hello Games gjort tidigare som får folk att tro att det ska bli ett spore-fiasko? Jag fattar inte.

Medlem
Skrivet av slander:

Hypen för det här påminner mig om Spore, vet inte riktigt varför.

Ändå spelar folk spel som Minecraft, en blockvärld, vad kan man göra? Bygga av block, block block block, låter tråkigt men ändå lägger folk ner tusentals timmar på det.

Medlem

Colbert Prime!

Medlem
Skrivet av Riwl:
Skrivet av slander:

Hypen för det här påminner mig om Spore, vet inte riktigt varför.

Ändå spelar folk spel som Minecraft, en blockvärld, vad kan man göra? Bygga av block, block block block, låter tråkigt men ändå lägger folk ner tusentals timmar på det.

Det finns en stor lockelse i det rena och skära grundläggande, fyrkantiga, nästan matematiska som har stora möjligheter. Bygga Lego, spela första Worms osv. Frågan är om det här kommer kännas lika "grundläggande".

Medlem

Lite oklar med vad själva målet med spelet är (förutom upptäckande och fina visuella upplevelser). Är dock ganska lockad av premisserna som spelet ställer upp i form av i stort sett oändligt med planeter och livsformer. Är försiktigt hypad för detta!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Ser framför mig detta som det ultimata "Chilla i soffan och varva ner"-spelet. Om det lever upp till vad det lovar. Att med lite te och en filt glida omkring i universum och på planeter i ren harmoni.

Är iallafall vad jag vill få ut av det.

Medlem
Skrivet av Riwl:
Skrivet av slander:

Hypen för det här påminner mig om Spore, vet inte riktigt varför.

Vad har Hello Games gjort tidigare som får folk att tro att det ska bli ett spore-fiasko? Jag fattar inte.

Mina ungar älskar Spore - kanske bara inte ett vuxenspel?

Medlem
Skrivet av Riwl:
Skrivet av slander:

Hypen för det här påminner mig om Spore, vet inte riktigt varför.

Vad har Hello Games gjort tidigare som får folk att tro att det ska bli ett spore-fiasko? Jag fattar inte.

Vad har de gjort tidigare som skulle få någon att tro att det inte skulle bli ett fiasko?

Medlem
Skrivet av Bethlen:

Ser framför mig detta som det ultimata "Chilla i soffan och varva ner"-spelet. Om det lever upp till vad det lovar. Att med lite te och en filt glida omkring i universum och på planeter i ren harmoni.

Är iallafall vad jag vill få ut av det.

Eve-online, fast utan prestationsångest

1
Skriv svar