Maxwell Jump - Warhammer Vermintide

Medlem
Maxwell Jump - Warhammer Vermintide

Saker och ting som jag lallar på med är den här veckan fallskärmsversionen av Warhammer Vermintide. Den innebär att om någon köper den, vilket redan har hänt då vi valde startpris på en dollar, kommer höjdrädde Victor (speldesigner på Fatshark) kommer hoppa fallskärm.

Här ligger auktionen >> >> >>

Utöver det är det inte mkt som händer nu efter en rätt slitsam period på PAX och Twitchcon. Slitsam, men kul. Det är ju faktiskt allt som oftast kul när man jobbar med spel.

Rubriken. Jo, Van Halens låt "Might as well jump" fick jag för mig att de sjöng "Maxwell Jump", och jag fattade inte varför Maxwell skulle hoppa. Det här var självklart förra veckan jag trodde det, inte när jag var liten... Men iaf brukar jag säga Maxwell Jump när jag skämtar om felhörningar, men det är ett superinternt skämt mellan mig och mig, så ingen fattar det... men lite svinn får man räkna med.

#blogg


signatur
Maxwell Jump - Warhammer Vermintide

Känns väldigt mycket L4D, men det har jag personligen inget problem med, riktigt kul.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Känns väldigt mycket L4D, men det har jag personligen inget problem med, riktigt kul.

Det var någon journalist som kallade det L4D i Warhammer-värld. Det är iaf det bäst säljande spelet på Steam just nu. Rätt häftigt.


signatur
Medlem

Grymt kul spel! Det enda jag har problem med är att det är så otroligt svårt att hitta folk till Nightmare och svårare. :/
Men blir väl bättre efter rls'n hoppas jag.

Skrivet av Gunner:
Skrivet av Traveller in time:

Känns väldigt mycket L4D, men det har jag personligen inget problem med, riktigt kul.

Det var någon journalist som kallade det L4D i Warhammer-värld. Det är iaf det bäst säljande spelet på Steam just nu. Rätt häftigt.

Har själv inte hört vad någon annan har sagt, men själv gillar jag Vermintide såhär långt. Taank , eh jag menar RattOgre!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar