Nya Xbox-upplevelsen

Medlem

Det har inte rullat än iaf!


signatur

Wai

Medlem

Kl. 11.00 är bekräftat.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Kl. 11.00 är bekräftat.

11? Va fan! En evighet ju! haha

Medlem

Så jävla surt att man slutar kl. 16.00 just idag...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Bekräftat hur och var då?

Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Bekräftat hur och var då?

Teamxbox.com forumet...

Men det är många som fått ladda ner det nu, så sätt på xboxen och kolla :)...

Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Bekräftat hur och var då?

NXE släpps kl. 2:00am Pacific Time enligt Major Nelson, och 2:00am Pacific Time = 11 i Stockholm.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Swe.Stars:

Bekräftat hur och var då?

NXE släpps kl. 2:00am Pacific Time enligt Major Nelson, och 2:00am Pacific Time = 11 i Stockholm.

Det kommer inte upp något när jag loggar in på xbox live iaf (klockan är nu 11:30):O

Inaktiv
Skrivet av SirIgor:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Swe.Stars:

Bekräftat hur och var då?

NXE släpps kl. 2:00am Pacific Time enligt Major Nelson, och 2:00am Pacific Time = 11 i Stockholm.

Det kommer inte upp något när jag loggar in på xbox live iaf (klockan är nu 11:30):O

samma här


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

Kom inte upp något för mig :'(. Ska testa lite senare.

Medlem

Amerikanare och Kanadensare har fått den, iaf de som är på min friends list.

Medlem

Ja... har ju lyckats få in det (~11:05), dock vet jag inte riktigt vad jag ska säga om det.
Lutar just nu mest åt "vad i helvete har de gjort?!"


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Funkar inte för mig!:( Min polare har fått det, va faaan:(

Medlem

Gå in på majornelson.com och håll er uppdaterade.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag har fått tag på det!
Funkar fin fint! =D
Håller på att installera spel på hårddisken.. yeaaa xD

Medlem

Någon som vet hur mycket plats Gears 2 tar från HDDn?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Om ni inte får er uppdatering att starta så välj "test connection" så kommer det automatiskt

Tycker det är rätt så najs! Eller ja, utseendet spelar mig ingen större roll, men att lägga in NHL 09 på disken gjorde mig lycklig rent ljudmässigt!

Medlem

Jippi installerade det nyss! Tycker det är riktigt snyggt.

Inaktiv

har kommit nu, väldigt besviken, det är segare och mer "barnvänligt" , 2/5 i betyg


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

Det enda jag gillar är avataren och designen. That's it. Får ni också lite felmeddelanden här och där?


signatur

Nerd 4 life, yo.

Inaktiv

Fick mitt installerat precis. Första intrycket är bra i alla fall, man får la se vad man tycker när man vant sej lite. Verkar gå rätt fort att installera spel på hårddisken. GoW2 håller på att åka in atm, ska bli intressant att se hur stor skillnaden blir.

Medlem
Skrivet av StereoX:

Det enda jag gillar är avataren och designen. That's it. Får ni också lite felmeddelanden här och där?

Jag också, i marketplace.

Inaktiv

ja skit störande.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

SÅÅÅ mycket bättre än det vanliga xbox ansiktet
Hur mycket tar ett spel upp i hårddisken?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

6.5 GB :S


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av h93b:

har kommit nu, väldigt besviken, det är segare och mer "barnvänligt" , 2/5 i betyg

Instämmer, när NXE först dök upp på skärmen och jag var tvungen att göra en avatar som ser ut att vara tagen direkt från Wii blev jag besviken. När jag testade interfacet sedan... Nja, vad sjutton tänkte de på? Det är i min mening varken praktiskt, särskilt snyggt eller snabbt. Gillade gamla bättre, det känns alldeles för "barnfamilj" som det är nu.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Tycker att det är okej, man vänjer sig efter ett tag. Men visst känns det konstigt och det är ALLT för barnvänligt. Men tycker ändå att NXE är bättre än den gamla. De nya funktionerna som tex att man kan prata mer än två i privet chat (om jag inte har fel) känns för jävla gött (slippa alla skit ungarna som skriker och har sig). Jag är nöjd men inte mer eller mindre. 2,5/5 om man måste ge det ett betyg:P

Medlem

Jävlar, Gears 2 tog ju ca. 6,7 GB av hårddisken. Har bara 2,4 kvar. Man är ju nästan tvungen att skaffa en större HDD.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag med har typ 2,5 kvar mycket nära en full HDD


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

Det här är det värsta som hänt xbox sedan RROD. Pinsamt att äga en sån här box nu. Blir en PS3 till jul


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Skriv svar