NHL09 - Ett FZ-lag

Medlem
Skrivet av vesser:

jag är hos tjejen at the moment! Men jag kommer in imorgon och accepterar!

Det jag menade med " Hur går det till ?"
alltså spelar man i en liga?
kan t ex jag gå in själv och styra hela laget?
Kan jag och bara 2 till gå in och spela och datorn styr resten eller måste man vara 5 (6) st för en match?

Jag skulle lätt tycka att det var roligst att spela 6 mot 6 :)!:D

Man spelar i en liga som heter EA Sports Hockey league. Man blir indelad i olika divisioner beroende på hur bra man är (vi är i div 203 xD). Sen har man en ranking i sin division (tror jag?) då vi har rank 50.
Man spelar med sin Be A Pro kille.
Man måste vara minst 2st för att kunna spela, då resten av sitt lag är bottar. Vilket suger

6 mot 6 är det bästa

signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Måste bara få ställa några frågor.

Om man inte har spelat så mycket med sin Be A Pro kille innebär det att den är värdelös då? Jag har typ fått upp min till 78 totalt.

Blir Be A Pro spelarna automatiskt uppdaterade med tiden när man spelar i ligan (inte i Be A Pro-läge)?

Inaktiv

Tjena Tjena!

Jag joinar gärna detta ishockey lag på NHL 2009 och min kompis Slajzan kan intyga att jag har talang på spelet:D:D:D

Medlem
Skrivet av itchy:

Tjena Tjena!

Jag joinar gärna detta ishockey lag på NHL 2009 och min kompis Slajzan kan intyga att jag har talang på spelet:D:D:D

HA lol, han suger. Nej seriöst, Noken el Jericho ni får invita honom. Sen får vi ju ta och spela...

Medlem
Skrivet av eBoy809:

Måste bara få ställa några frågor.

Om man inte har spelat så mycket med sin Be A Pro kille innebär det att den är värdelös då? Jag har typ fått upp min till 78 totalt.

Blir Be A Pro spelarna automatiskt uppdaterade med tiden när man spelar i ligan (inte i Be A Pro-läge)?

Be A Pro spelarna kan ändast bli bättre i offline läget, altså i det vanliga Be A Pro

Men ducktailz, såg att du hade "A Winger Pro". Hur mycket i overall är spelaren då? är det 80?
Har lirat 80 matcher, men min är fortfarande 79 :S

signatur

Inaktiv
Skrivet av Jericho:

Be A Pro spelarna kan ändast bli bättre i offline läget, altså i det vanliga Be A Pro

Tack för svaret.

Innebär det att man tar med sig sin overall status in i ligaspelet?

Om det nu fungerar så uppdateras då min Be A Pro spelare i ligaspelet om jag nöter så att min Be A Pro spelare i offlineläge ökar sin overall?

Övrigt:
Finns det någon speciell strategi för att snabbt öka overall på sin spelare, typ börja med att maxa prickskyttet eller liknande?

Medlem
Skrivet av eBoy809:
Skrivet av Jericho:

Tack för svaret.

Innebär det att man tar med sig sin overall status in i ligaspelet?

Om det nu fungerar så uppdateras då min Be A Pro spelare i ligaspelet om jag nöter så att min Be A Pro spelare i offlineläge ökar sin overall?

Övrigt:
Finns det någon speciell strategi för att snabbt öka overall på sin spelare, typ börja med att maxa prickskyttet eller liknande?

En fördel är att man ska ha bra i aggrisivitet, tuffhet, balans.

signatur

Medlem

Vilka vill lira nu i helgen? lördag passar mej bäst.
Vore jäkligt roligt om vi kunde få minst ihop 5st

signatur

Medlem

Du vet att jag är med Jericho, och du vet att jag är bäst, och att jag älskar dig... Shit vad jag är bra

Medlem

Jag kan köra

Medlem
Skrivet av ducktailz:

Du vet att jag är med Jericho, och du vet att jag är bäst, och att jag älskar dig... Shit vad jag är bra

Hahaha, målvakten var ju på pucken

Men nu är vi 3, Godnoken är säkert med :P, då är vi 4
Vore sjukt kul om minst 1 mer kunde vara med

Btw, någon som har en förslag på tid?

signatur

Medlem

Tränat bra länge nu offline på Be a Pro som målis, tror jag känner mig redo snart att joina

Medlem
Skrivet av Jericho:
Skrivet av ducktailz:

Hahaha, målvakten var ju på pucken

Men nu är vi 3, Godnoken är säkert med :P, då är vi 4
Vore sjukt kul om minst 1 mer kunde vara med

Btw, någon som har en förslag på tid?

Ska vi säga 7? eller 8?
För jag ska se på en match vid fyra:)

Ferren: Fan, vad bra.. vi behöver en bra målvakt!

signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Ferren:

Tränat bra länge nu offline på Be a Pro som målis, tror jag känner mig redo snart att joina

Riktigt kul att höra, jag är väl den som är bäst som målis nu, men ja är verkligen inte bra

Vad heter du på Live då, så du kan joina?

signatur

Medlem
Skrivet av Jericho:
Skrivet av Ferren:

Riktigt kul att höra, jag är väl den som är bäst som målis nu, men ja är verkligen inte bra

Vad heter du på Live då, så du kan joina?

Jag har invitat han sen länge sen!=>
Vet inte om han accepterat, för kommer inte ihåg hans gamertag!

*Edit* nån som vill spela vid åtta ikväll?

signatur

Wai

Medlem

Jag har inget xbox live guld så kanske inte kan spela imorrn, om inte nån vill dela med sig en 48- timmars ? om man inte ska använda alltså.

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Jag har inget xbox live guld så kanske inte kan spela imorrn, om inte nån vill dela med sig en 48- timmars ? om man inte ska använda alltså.

Sorry, men har bara en 48- timmars trial:/
Så då kan du ju inte spela rankat ändå..

signatur

Wai

Medlem

Du har skicakt en invite, men den bara försvann, fatta inte varför men ska försöka rätta till det där.

Sen nu för någon dag sedan hitta jag inte klubben, måste letat fel

Det är simpelt men ändå svårt att va målis, flummigt koncept

kallas djapulse

Kommer nog in inatt eller något, så skicka en ny invite så ska jag göra det rätt denna gång

Medlem
Skrivet av Ferren:

Du har skicakt en invite, men den bara försvann, fatta inte varför men ska försöka rätta till det där.

Sen nu för någon dag sedan hitta jag inte klubben, måste letat fel

Det är simpelt men ändå svårt att va målis, flummigt koncept

kallas djapulse

Kommer nog in inatt eller något, så skicka en ny invite så ska jag göra det rätt denna gång

Så, har skickat en invite till dej.

Men runt 7 o 8 snåret i morgon? för er som vill vara med.

signatur

Medlem

Köpte 3 månaders guld idag så kan vara med endå

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Köpte 3 månaders guld idag så kan vara med endå

Najs najs.

signatur

Medlem

Ska det spelas ikväll? Man börjar ju inte plugget förrens 11 imorgon

Medlem
Skrivet av ducktailz:

Inte för min del iaf..
Har varit sjuk sen i fredags och har inte ätit på två dagar:/
Sen är jag tvungen att spotta massa slemm:(

signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Noken8:
Skrivet av ducktailz:

Inte för mig del iaf..
Har varit sjuk sen i fredags och har inte ätit på två dar:/

Naaw,alla tycker såååå mycket synd om dej nu

signatur

Medlem
Skrivet av Jericho:
Skrivet av Noken8:
Skrivet av ducktailz:

Inte för mig del iaf..
Har varit sjuk sen i fredags och har inte ätit på två dar:/

Naaw,alla tycker såååå mycket synd om dej nu

Of course;)

signatur

Wai

Inaktiv

Aktiverade precis gratismånaden som följde med GTA IV (har 13 månader till liggandes) och provade på att lira lite NHL online. Hehe, vann min första match med 2 - 1 efter förlängning.

I alla fall... Vet inte hur mycket tid jag kommer spendera online, men man kanske kunde få en inbjudan till laget i alla fall? Min position är offensiv högerback.

Skulle även vilja veta hur det fungerar när ni lirar online. Använder ni headset och kommunicerar med varandra under matcherna, eller kör ni bara på? Har ni någon typ av taktik upplagd inför matcher, eller är det bara för skojs skull så att säga?

EDIT: Kanske borde nämna min gamertag också... SWE mrbear

Oh, hur fungerar det när man lirar versus-matcher? Är det förutbestämda inställningar/regler eller går det efter någon av spelarnas inställningar?

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Aktiverade precis gratismånaden som följde med GTA IV (har 13 månader till liggandes) och provade på att lira lite NHL online. Hehe, vann min första match med 2 - 1 efter förlängning.

I alla fall... Vet inte hur mycket tid jag kommer spendera online, men man kanske kunde få en inbjudan till laget i alla fall? Min position är offensiv högerback.

Skulle även vilja veta hur det fungerar när ni lirar online. Använder ni headset och kommunicerar med varandra under matcherna, eller kör ni bara på? Har ni någon typ av taktik upplagd inför matcher, eller är det bara för skojs skull så att säga?

EDIT: Kanske borde nämna min gamertag också... SWE mrbear

Oh, hur fungerar det när man lirar versus-matcher? Är det förutbestämda inställningar/regler eller går det efter någon av spelarnas inställningar?

Headset är väl ett måste för att kunna lira kan man nästan seja.
Man kan ändra inställningar på matcherna om man nu är "skaparen" av spel säsongen.

Vill bara påpeka att vårt lag är ritkigt dött.
Hur många som är medlem i laget spelar NHL iallafall på offline läget?
Tror inte det är många, själv vill jag ha en bra klubb med seriösa spelare som kör NHL 09 regelbundet.

signatur

Medlem

Ja, det är väldigt dött.. har inte haft ngt sug efter nhl när det inte går så värst bra..
Vi har på senaste tiden typ vunnit 3 av 20 matcher..

signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Ja, det är väldigt dött.. har inte haft ngt sug efter nhl när det inte går så värst bra..
Vi har på senaste tiden typ vunnit 3 av 20 matcher..

Det är därför man spelar mera Be A Pro så sin spelare blir bättre, min spelare har blivit så mycket bättre nu. Sen kan man även spela lagspel på online, riktigt kul

mr bear, du har fått en inbjudan

signatur

Inaktiv
Skrivet av Jericho:

själv vill jag ha en bra klubb med seriösa spelare som kör NHL 09 regelbundet.

Själv är jag inte ute efter någon överseriös klubb som spelar flera matcher per vecka, men det skulle kanske kunna vara kul om man kunde styr upp åtminstone EN match i veckan, bara för att hålla det någorlunda aktivt.

Skrivet av Jericho:

mr bear, du har fått en inbjudan

Tack ska du!

Skriv svar