Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Robot
Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Ubisofts kommande taktikshooter är lovande, javisst, men den hade kunnat vara så mycket mer. Efter massvis med timmar i spelet reder vi ut vad.

#tom-clancys-rainbow-six-siege


Medlem
Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Ja Siege känns just som spelet som kunde varit mer. Jag har iofs bara spelat betan och man vet ju aldrig, kanske lyckas de klämma ur de där extradropparna innan release.

Fantastiska bildtexter btw, det osar av nittiotalets spelrecensioner PÅ ETT BRA SÄTT

Medlem

Det enda det här spelet gjorde för mig var att få mig att installera Rainbow Six:Raven shield igen.

Medlem

tyckte spelet verkade riktigt lovande tidigare då det snackades om att single player skulle finnas, sen när dom verkat ångra sig och bara sätter in mp så blev då jag mindre sugen.

Kanske köper på en billig rea i framtiden men för mig så gillade jag rainbow six spelen för sp läget, då räknar jag dock bort rainbow six vegas 1 och 2 för dom föll mig aldrig i smaken riktigt.

Medlem

SP har väl aldrig varit på tal har , de var j u i patriots som lades ner

Medlem
Skrivet av zauii89:

SP har väl aldrig varit på tal har , de var j u i patriots som lades ner

http://www.onlysp.com/ubisoft-talks-rainbow-six-sieges-single...

"Thankfully, the single player component of the game is in the works. Couture commented on Ubisoft’s showing of the multiplayer side of things at E3 saying, “We understand that while this year we showed multiplayer – because we want to have fun playing against each other internally, it’s a good test to know if a game is fun – but we are 100 percent aware that single-player is a big part. We’re currently working on that too.”

Medlem

Där ser man.

Medlem

Håller helt med. Lovande spel som behöver saktas ner lite. Det är liksom bara väntande, smatter smatter och sedan över.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Danternas:

Håller helt med. Lovande spel som behöver saktas ner lite. Det är liksom bara väntande, smatter smatter och sedan över.

Sounds like my sexlife

Medlem

Efter att ha spelat betan så är det två saker jag ogillade.
Dels gick det för snabbt vilket gjorde att det inte hann byggas upp någon spänning.
Sen tyckte jag att det var för mycket avancerade mackapärer.

Dom där skärmdumparna representerar inte hur spelet ser ut just nu, och kommer förmodligen aldrig bli så snyggt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Första spel på länge där jag har lite positiva vibbar kring matchspel.

Små kartor med korta matcher. Perfekt upplägg. Spelarna kommer skapa förutsättningarna om bara spelet ger dem möjlighet.

Inte sen CoD4 har jag känt lite hype för att igen söka matcher på irc...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Welcome to the future - where less is more!

Medlem

Håller med till fullo


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Gillade klassiska terrorist hunt. Blir nog ett köp för bara det!

Medlem

Jag hade enormt kul i betan på Rainbow 6 Siege.
Bara ett "problem" för min del och det är att Star Wars Battlefront kommer ut strax innan Rainbow 6 Siege släpps.

Köra 2 multiplayer spel är lite väl tidskrävande.

Medlem

Man kan ju bara hoppas UBISOFT läser din förhandstitt!
För att med så "små" medel, förbättra spelet så mycket, vore det ju dumt om de inte korrigerade det.
bra skrivet och bra analys!

Medlem

Trodde det skulle bli jävligt ballt. Men efter betan är jag något tveksam. Kändes som man väntade på att få spela mer än man spelade. Jag kan köpa att tempot i själva spelandet är långsamt, men långa laddningstider och långa väntetider är något som inte hör hemma i spel.

Upplägget mellan ronder i t.ex. CS är bra och något utvecklaren bör anamma för att få mer flyt. Önsketänkande.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Fantastiska bildtexter btw, det osar av nittiotalets spelrecensioner PÅ ETT BRA SÄTT


signatur
Medlem

det kändes så rent portat att jag bara testade i några minuter innan jag lade ner skiten


signatur

//monster

Medlem

Gillar spelet men kommer undvika pga av brist på community hostade servrar. Spela massor under betan, och kan säga att pistolerna måste nerfas rejält, nått är off med netcoden. Väldigt många hade hög ping. Jag brukar pinga 20-30 mot tyska/franska servrar. Låg på över 50, och jag hade bra ping. En del av de jag spelar med hade 80 och över. Så nej tack. Dom hade kunna gjort något riktigt bra av detta, men jag tänker inte bli r*vkn***ad av ubi åter igen. Att de dessutom tar fullpris för det är rent skamligt.

1
Skriv svar