Aktivera 1 månads gratis Live guld?

Medlem
Aktivera 1 månads gratis Live guld?

Tja!

Jag har precis kopplat upp min 360 och fixat ett Xbox Live konto. Silver funkar finfint, men man ska ju tydligen få en gratis månad guld när man skaffar silver. Min fråga är hur man aktiverar den? Jag har varit på xbox.com och desutom googlat en hel del. Överallt står det att man får en gratis månad, blablabla. Men det står ingenstans hur man aktiverar den. :\

Medlem

Den ska aktiveras direkt när du gör din profil, så för varje ny profil du gör får du en månad.

Medlem

Så kan det väl inte vara? Då kan man ju hålla på hur länge som helst gratis. Eller är det så att månaden börjar så fort man gör sin första profil på Xboxen, oavsett om den är uppkopplad eller inte? För jag har haft den i 1,5 år men inte gjort det förrän nu. Jag trodde att det var så att den månaden började när man gjorde sin första live-profil men det har den inte gjort.

Medlem
Skrivet av Kantarell:

Så kan det väl inte vara? Då kan man ju hålla på hur länge som helst gratis. Eller är det så att månaden börjar så fort man gör sin första profil på Xboxen, oavsett om den är uppkopplad eller inte? För jag har haft den i 1,5 år men inte gjort det förrän nu. Jag trodde att det var så att den månaden började när man gjorde sin första live-profil men det har den inte gjort.

Den ska aktiveras när du signar upp för live ja, direkt. Det går att göra 3 gånger på olika profiler. Ingen aning om varför det inte fungerar för dig. Testa att skapa ett nytt konto på live och se om det fungerar.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Maketplace och sen reedem code sen så skriver du in din kod som aktiverar guldet


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av MilleX:

Maketplace och sen reedem code sen så skriver du in din kod som aktiverar guldet

TFP...

Han pratar om guldet som aktiveras _direkt_ när man skapar sitt första konto. Ingen kod.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar