Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Ryktet:
Skrivet av totte1015:

Är detta spelet som innehåller Volvo 240 och så?!

Ja

Fyyyyy, då var det som jag trodde... Skrotspel!
Jag har ingen ratt men... INGET RATTSTÖD?

Du får köpa Forza. Det finns Volvo med där också

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Är någon förvånad? EA gör bara skit spel.
Inga mer EA spel köp av mej.

Fast Dragon Age Inquisition var ju ganska nice.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Omstart av race finns visst, tryck menyn så kommer option att avbryta el starta om, tog dock ett bra tag innan jag hitta det.

Medlem
Skrivet av blomman00:

Omstart av race finns visst, tryck menyn så kommer option att avbryta el starta om, tog dock ett bra tag innan jag hitta det.

Tänkte precis skriva samma sak. Fungerar bra, blev orolig när jag läste recensionen på jobbet

Medlem
Skrivet av Ryktet:
Skrivet av totte1015:

Är detta spelet som innehåller Volvo 240 och så?!

Ja

TvåFörti!!!!

Medlem

Att det är ständigt online gör mig inget - men inget rattstöd? ...jag har en ratt här som vill användas för fan!

Medlem
Skrivet av NaxoS:

Vem fan vill köra med ratt till ett arcade spel?

Vem spelar bilspel utan ratt i en arcade hall? tror inte det äns finns bilspel som man spela med kontroll.

Medlem

Sicka skojare. Men en gång i tiden var NFS spelen bra. Need for Speed 3 tex. Riktigt höjdarlir.

Medlem

Varför kan man inte pausa i spelet?!?


signatur

autograph

Medlem

Så, när det äntligen släppts till pc, så skriver inte FZ någonting, eftersom "det är så likt konsolversionerna".
Men, NFS var ju en så stor hajp innan släppet till pc!?
Det blev ju ingenting och tyst överallt efter släppet. Jag hade väntat mig någon text och kommentarer på FZ om pc-versionen.
För vad jag förstått så ska det ju skilja sig en hel del i upplösning (upp till 4K för pc), RATTSTÖD och manuell växel (för pc), och olåst bildfrekvens, ("NFS-Rivals" var låst.)
Och hur är det här med att det inte går att pausa i spelet?
Och omständligt med omstart av race?
Lite knepigare än vanligt att manövrera i menyn, tycker jag.

Jag trodde först att jag var ute och körde solo, men blir helt plötsligt påkörd av någon som ville rejsa mot mig! Vad chockad jag blev. Han gav sig inte, så jag avslutade spelet för jag blev så störd.

Det är väldigt tjusigt gjort i Frostbite-motorn (4K på pc), men något fattas tyvärr i själva spelet. Det är tråkigt! Än så länge.
Men jag ska ge det en chans. Bilspel ska spelas med ratt på pc.
Jag hade verkligen hoppats på denna NFS, som ser ut att velat vara "NFS-Underground 3"?
Är detta slutet för "Need For Speed"?


signatur

autograph

Redaktör
Skrivet av autograph:

Så, när det äntligen släppts till pc, så skriver inte FZ någonting, eftersom "det är så likt konsolversionerna".
Men, NFS var ju en så stor hajp innan släppet till pc!?
Det blev ju ingenting och tyst överallt efter släppet. Jag hade väntat mig någon text och kommentarer på FZ om pc-versionen.
För vad jag förstått så ska det ju skilja sig en hel del i upplösning (upp till 4K för pc), RATTSTÖD (för pc), och ej låst bildfrekvens, (som "NFS-Rivals" var.)
Och hur är det här med att det inte går att pausa i spelet?
Och omständligt med omstart av race?
Lite knepigare än vanligt att manövrera i menyn, tycker jag.

Jag trodde först att jag var ute och körde solo, men blir helt plötsligt påkörd av någon som ville rejsa mot mig! Vad chockad jag blev. Han gav sig inte, så jag avslutade spelet för jag blev så störd.

Det är väldigt tjusigt gjort i Frostbite-motorn (4K på pc), men något fattas tyvärr i själva spelet. Det är tråkigt! Än så länge. Men jag ska ge det en chans. Bilspel ska spelas med ratt på pc.
Jag hade verkligen hoppats på denna NFS, som ser ut att velat vara "NFS-Underground 3"?

Vi bedömer inte att pc-versionen r så het eller har så stora nyheter att det är värt att göra en till recension. Själva spelet är likadant, nyheterna i pc-versionen redovisas här. Ska man göra en ny recension skulle den i princip handla om grafiken och flytet, vilket inte är nog för att motivera en helt ny recension.


signatur
Medlem

Fascinerande att varken detta eller Rivals ännu har fått stöd för ratt. Köpte dumt nog detta på rea i samma veva som jag köpte en G29, snacka om misstag. Hur fan tänker EA egentligen? Tycker det framöver - Ubi har ju gjort likadant med the Crew - att det kan vara värt en större brasklapp när det saknas ratt-stöd, för det är häpnadsväckande.

Men NFS är väl verkligen den mest ojämna serien i världshistorien. Då och då kommer en underbar version, däremellan helt olika känslor - oftast värdelösa - i ett pott(?)purri av skräp.

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Fascinerande att varken detta eller Rivals ännu har fått stöd för ratt. Köpte dumt nog detta på rea i samma veva som jag köpte en G29, snacka om misstag. Hur fan tänker EA egentligen? Tycker det framöver - Ubi har ju gjort likadant med the Crew - att det kan vara värt en större brasklapp när det saknas ratt-stöd, för det är häpnadsväckande.

Men NFS är väl verkligen den mest ojämna serien i världshistorien. Då och då kommer en underbar version, däremellan helt olika känslor - oftast värdelösa - i ett pott(?)purri av skräp.

Ja, NFS-serien är verkligen ojämn.
Men den här senaste NFS har ju rattstöd för pc! Och har redan fått flera patcher.
Har du uppdaterat spelet sedan släppet?


signatur

autograph

12
Skriv svar