Fredrik Strage och andra pretton spekulerar om Halo

Robot
Fredrik Strage och andra pretton spekulerar om Halo
Medlem
Fredrik Strage och andra pretton spekulerar om Halo

YES. Skjuta rymd Smurfar och andra självlysande utomjordingar är så jäkla häftigt.

Tack så mycket.

Medlem

Mera microtransaktioner och mer innehåll som säljs som DLC det är vad jag spekulerar för Halo.

Medlem

Pretton... Nog den bästa möjliga beskrivningen

Inaktiv
Skrivet av Cybersoul:

Mera microtransaktioner och mer innehåll som säljs som DLC det är vad jag spekulerar för Halo.

Det har bekräftats att det inte kommer någon kampanj-dlc, och de ytterligare 15+ kartorna och forge som kommer ska vara kostnadsfria.

Medlem
Skrivet av Törstig:
Skrivet av Cybersoul:

Mera microtransaktioner och mer innehåll som säljs som DLC det är vad jag spekulerar för Halo.

Det har bekräftats att det inte kommer någon kampanj-dlc, och de ytterligare 15+ kartorna och forge som kommer ska vara kostnadsfria.

okej, bara mer microtransaktioner då

Medlem

Svengelska FTW!

Kunde de inte hitta en enda röstskådespelare som inte låter som en svensk turist på Mallorca?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Inaktiv
Skrivet av Cybersoul:
Skrivet av Törstig:
Skrivet av Cybersoul:

Mera microtransaktioner och mer innehåll som säljs som DLC det är vad jag spekulerar för Halo.

Det har bekräftats att det inte kommer någon kampanj-dlc, och de ytterligare 15+ kartorna och forge som kommer ska vara kostnadsfria.

okej, bara mer microtransaktioner då

Halo 5 är mikrotranssaktioner gjorda på helt rätt sätt. Med tanke på hur felinformerad du var så antar jag att du bara är en butthurt Ponny. Även när jag korrigerade dig så försökte du klösa efter negativitet. Patetiskt!

Medlem
Skrivet av Törstig:
Skrivet av Cybersoul:
Skrivet av Törstig:
Skrivet av Cybersoul:

Mera microtransaktioner och mer innehåll som säljs som DLC det är vad jag spekulerar för Halo.

Det har bekräftats att det inte kommer någon kampanj-dlc, och de ytterligare 15+ kartorna och forge som kommer ska vara kostnadsfria.

okej, bara mer microtransaktioner då

Halo 5 är mikrotranssaktioner gjorda på helt rätt sätt. Med tanke på hur felinformerad du var så antar jag att du bara är en butthurt Ponny. Även när jag korrigerade dig så försökte du klösa efter negativitet. Patetiskt!

mikrotranssaktioner på 1000 dollar eller låsa upp genom att spala 600 timmar i ett 60 dollar låter inte speciellt rätt i mina öron, vad är nästa steg mikrotranssaktioner för 2000 dollars?

1
Skriv svar