De första betygen till Call of Duty: Black Ops 3 ute

Medlem

Blev blåst på förra COD. Köpte det för runt 400kr till PC. Gick in och skulle spela Multiplayer och där märkte jag att det fanns fuskare på alla servrar som den automatiskt anslöt till.

Om de ska ha automatiska servrar där man aldrig kan lära känna någon eftersom man ansluter till nya spelare hela tiden så kan de väl iaf kicka alla fuskare.

Blev att jag kände mig blåst. Kanske borde anmält dem. Faktiskt borde jag gått vidare och krävt pengarna tillbaka. Men det kom jag på precis nu när jag skrev ut min besvikelse.

Medlem
Skrivet av Perks:

Till skillnad från Battlefield så har i alla fall CoD singleplayer, varken Hardline eller Battlefront har det, vilket är en besvikelse

Pratar du om första battlefield 1942 eller? Battlefield 3, 4 och hardline hade en singleplayer kampanj. Kanske inte de bästa men de hade dessa iaf.

Medlem
Skrivet av Cybersoul:
Skrivet av employed:

tur att man är lite källkriyiak och inte köper spel pga recensioner från ett "demo".

recensioner görs inte på demon

"dessa betyg baseras på ett recensionsevent och multiplayer har därför inte testats under normala förhållanden."
Detta för mej ett demonstration-objekt och inte spelet.

Medlem

Lätt det bästa CoD spelet sedan BO2. På PC gäller det bara att anpassa grafikinställningarna enlig vad man har för grafikkort sen flyter det på hur bra som helst. Dock använder spelet tydligen otroligt mycket RAM men det har inte varit något problem för mig som har 16 GB.

Medlem
Skrivet av MRZnr1:

Blev blåst på förra COD. Köpte det för runt 400kr till PC. Gick in och skulle spela Multiplayer och där märkte jag att det fanns fuskare på alla servrar som den automatiskt anslöt till.

Om de ska ha automatiska servrar där man aldrig kan lära känna någon eftersom man ansluter till nya spelare hela tiden så kan de väl iaf kicka alla fuskare.

Blev att jag kände mig blåst. Kanske borde anmält dem. Faktiskt borde jag gått vidare och krävt pengarna tillbaka. Men det kom jag på precis nu när jag skrev ut min besvikelse.

Det låter ju inte bra. Vad trist. På vilket sätt fuskar de?


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Lätt det bästa CoD spelet sedan BO2. På PC gäller det bara att anpassa grafikinställningarna enlig vad man har för grafikkort sen flyter det på hur bra som helst. Dock använder spelet tydligen otroligt mycket RAM men det har inte varit något problem för mig som har 16 GB.

Det flöt på bra för mig också, men jag började spela först efter patchen.
(Har Intel Core i5 med 12,0 GB i RAM, och NVIDIA GeForce GTX 580).


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av SogeUnleashed:

Sitter o gamez det nu på PC med allt på ultra settings och är helt amazed 110%. Storyn är helt underbar imo o känslan har dom fått till perfekt imo och det skadar ju inte att det känns som den mest bad ass killen i huvudstoryn är Christopher Meloni som har fått spela karraktären. MP har jag inte och kommer inte testa då jag hatar det, easy as that.

Jag är helt tvärtom, hatar i princip SP då det är så ofantligt tråkigt, men den nya funktionen att man kan köra kampanjen med 3 polare gör den intressant. Sedan när det gäller MP så kan jag lugnt säga att det är det bästa sedan Black Ops 1. Väldigt roligt faktiskt till skillnad mot MW3, Bo2, Ghosts och framförallt Advanced Warfare.

Medlem
Skrivet av autograph:
Skrivet av MRZnr1:

Blev blåst på förra COD. Köpte det för runt 400kr till PC. Gick in och skulle spela Multiplayer och där märkte jag att det fanns fuskare på alla servrar som den automatiskt anslöt till.

Om de ska ha automatiska servrar där man aldrig kan lära känna någon eftersom man ansluter till nya spelare hela tiden så kan de väl iaf kicka alla fuskare.

Blev att jag kände mig blåst. Kanske borde anmält dem. Faktiskt borde jag gått vidare och krävt pengarna tillbaka. Men det kom jag på precis nu när jag skrev ut min besvikelse.

Det låter ju inte bra. Vad trist. På vilket sätt fuskar de?

Aimbot och wallhack. Vanligt på alla COD spel där det inte finns servrar som folk driver.

12
Skriv svar