Full fart i helgen!

Medlem
Full fart i helgen!

Hallå alla!
Vilken helg! Har haft fullt upp i radhuset idag. Jag och min sambo köpte ett radhus runt sommaren, i stort sätt var allt i behov av renovering. Har gjort mycket redan men i dag var det köket som skulle få ett lyft! Har blivit förälskad i så kallad cover up tapeter. Lätt att sätta upp och så får man en ny fräsch vägg. Så idag har hela köket fått ett lyft. Från att vara brunt är det nu vitt.
Nästa helg blir det mera lyft då det bruna kaklet ska målas vitt, taket ska målas vitt och rören till elementen även vitt. Roligt att renovera när man kommer igång.

Jag hade också tid att spela lite wow idag! När spacklet skulle torka så passade jag på att spela lite. Rätt skönt att strö spela lite nu och då.

I morgon är det farsdag! För första gången ska jag bli firad eller hur man gör, det är iaf min dag! Roligt värre! Är lyckligt lottad som fått en sån fin son som vi har fått!

Nu avslutar jag kvällen med en film jag aldrig sett men som är jäkligt bra, Jobs. Någon som har sett den? Helt enkelt så handlar den om hur Apple byggts upp. Jag gillar såna filmer, istället för att göra en dokumentär så gör man en film. Precis som social network , tips på andra liknande filmer?

Over and out!
Följ på twitch, crazyturt

//Emil

#blogg

Medlem
Full fart i helgen!

Om du gillar biografier så kan jag rekommendera The Imitation Game, om du inte redan sett den. Riktigt bra film om Alan Turing som var med och knäckte Enigmakoden under andra världskriget.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Om du gillar biografier så kan jag rekommendera The Imitation Game, om du inte redan sett den. Riktigt bra film om Alan Turing som var med och knäckte Enigmakoden under andra världskriget.

Den har jag inte hört om ! får ta och kika upp den! Tack för tips!

Medlem
Skrivet av Bennii:

Om du gillar biografier så kan jag rekommendera The Imitation Game, om du inte redan sett den. Riktigt bra film om Alan Turing som var med och knäckte Enigmakoden under andra världskriget.

Jag såg den för några veckor sedan. Riktigt bra film!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

1
Skriv svar