Supertisdagen© – Spelar du Fallout, Starcraft eller Tomb Raider?

Medlem

Det är i nordamerika som releasedagen är 10/11. För oss i europa är releasedagen fredag, alltså den 13/11.

KoP
Medlem

Fallout 4 och Tomb raider i pausen.

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Sviskon:

Fallout 4 på 79" TV i 4K upplösning.
Ledig från jobbet tills efter nyår.. Min kropp är redo!

Heliga helvette. Fick mig att tänka på det här klippet

https://www.youtube.com/embed/qyVP-Qm87p8

x)

Hur bra funkar det att spela förresten på en 4K TV? Hur är tex responstiden? Sen kan man använda en displayport att koppla till datorn eller måste man använda hdmi?

Msn BÖR använda DP.

Medlem

Det enda andra på listan som intresserar mig är "Något annat". Så visst kommer det att bli Fallout 4

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Sviskon:

Fallout 4 på 79" TV i 4K upplösning.
Ledig från jobbet tills efter nyår.. Min kropp är redo!

Heliga helvette. Fick mig att tänka på det här klippet

https://www.youtube.com/embed/qyVP-Qm87p8

x)

Hur bra funkar det att spela förresten på en 4K TV? Hur är tex responstiden? Sen kan man använda en displayport att koppla till datorn eller måste man använda hdmi?

Det funkar riktigt bra att lira på TV i ultra HD. Responstiden är ok, speciellt om man kör med "gaming mode" liknande inställningar på TVn. Kanske inte bra nog för spelande i tävlingssyfte.. men för allmän gaming är det inga problem.
Det viktiga är att TVn har HDMI 2.0, så man kan få 60hz (60fps) istället för 30hz som 1.4 ger.

Medlem

Diablo 3 med sambon, Destiny med online-polare, något annat tvivlar jag på.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Blir nog ett par matcher CS:GO. Fallout 4 lockar men inte till release priserna

Medlem

Jag har haft drivrutinsproblem sen i somras men kommer nog att ha löst det ikväll...så äntligen ska jag börja spela Fallout3 GOTY + NV. Efter det, nån gång i vinter (för speltimmar för trebarnspappor är det ont om), då ska jag spela Fallout4. Och Tombraider. Och allt annat i min backlog...


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Förstår inte alls hypen för Fallout 4, är inte minsta intresserad själv av att spela det. Blir nog Starcraft2 och Tomb raider senare. Ska bara orka köra klart Tales of Zesteria först som kom förra månaden.

För många spel och så lite tid

Enda sättet att hinna ikapp och gå igenom sin backlog är väl att sluta spela spel som tar 100timmar+

Skribent
Medlem

Vadå Tomb Raider? De släppte ju nyss rise of med en ung Laura på ön och pilbåge. Är det här en remake redan eller vad?

Skrivet av Oddjob:

Inget av dom, väntar med att spela tills jag läst recensioner, sett lite gameplay och eventuella problem som behöver patchas

Galen hype, right there


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

123
Skriv svar