Rainbow Six: Siege – vad händer efter lanseringen?

Robot
Medlem
Rainbow Six: Siege – vad händer efter lanseringen?

Vänta nu..... Gratis?!?! Nä det måste vara tryckfelsnisse som varit i farten..

Galet...

Medlem

Jag är nog enda på FZ och hela sverige som faktiskt tror på det här spelet.

Gameplayet i grunden, hur själva produkten funkar vet vi nog alla hur det blir med

Medlem

"Vad händer efter lansering?"
Buggstädning deluxe


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Finns det inte något/några spel som är av samma typ som R6? Man kan lira med några polare och ritar snabbt upp en liten plan på hur man skall angripa. Senast jag såg det så var det i princip bara vita rum med streckgubbar i, verkade skitsköj.

Medlem
Skrivet av Salami:

Jag är nog enda på FZ och hela sverige som faktiskt tror på det här spelet.

Gameplayet i grunden, hur själva produkten funkar vet vi nog alla hur det blir med

Nej då du är inte helt ensam
Lutar åt ett köp för mig även om det var lite segt med all loading och setup, men när man väl kom igång och spelade tyckte jag det var väldigt kul.

Avstängd
Skrivet av magma:

"Vad händer efter lansering?"
Buggstädning deluxe

Snarare att tvätta bort svåra buggfläckar.

Inaktiv
Skrivet av Salami:

Jag är nog enda på FZ och hela sverige som faktiskt tror på det här spelet.

Gameplayet i grunden, hur själva produkten funkar vet vi nog alla hur det blir med

Du är inte ensam, jag och flera polare ser fram emot att spela detta järnet. Sen att det brukar gnällas här på FZ, ja det är ju precis som det brukar vara

Medlem

Förbokade spelet i onyktert tillstånd. Får hoppas det är bra! Gillade iaf betan.

Medlem
Skrivet av SebastianV:
Skrivet av magma:

"Vad händer efter lansering?"
Buggstädning deluxe

Snarare att tvätta bort svåra buggfläckar.

Vad var det som var värst eller buggigast i betan, ni som testade ?

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av SebastianV:
Skrivet av magma:

"Vad händer efter lansering?"
Buggstädning deluxe

Snarare att tvätta bort svåra buggfläckar.

Vad var det som var värst eller buggigast i betan, ni som testade ?

Att det inte gick och starta överhuvudtaget. Kunde bara spela Terrorist Hunt men inte vanlig 5v5 under hela betan. Enda matchen som faktiskt startade för mig var precis i slutet (mindre än 30 sek kvar av matchen) och sen gav jag upp... Rainbow är en av mina favoritspelserier, men jag kommer inte köpa detta...

ELF
Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av SebastianV:
Skrivet av magma:

"Vad händer efter lansering?"
Buggstädning deluxe

Snarare att tvätta bort svåra buggfläckar.

Vad var det som var värst eller buggigast i betan, ni som testade ?

Några enstaka serverproblem ibland som gjorde att man inte kunde hitta några matcher. Annars så stötte jag inte på några som helst buggar på klientsidan.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Alla ni som tänkt spela det, kan gärna lägga till mig på Steam. HAr ingen annan jag kunnat "lura" på att spela det med mig

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av SebastianV:
Skrivet av magma:

"Vad händer efter lansering?"
Buggstädning deluxe

Snarare att tvätta bort svåra buggfläckar.

Vad var det som var värst eller buggigast i betan, ni som testade ?

Jag fortsatte röra mig en bit trots att jag släppte nån av WASD tangenterna,det var som att gå på is.
Blev skjuten för att jag gled förbi ett skydd istället för att stanna bakom det,missade dörröppningar vid flera tillfällen och åkte in i dörrposten för att kontrollerna inte svarade på en gång.
Gick segt ibland att vända sig,hackade i vissa moment.
Jag testade med alla grafikinställningar på low men hade fortfarande samma problem som när jag spelade på högre inställningar

Medlem

Jag tänker direkt... varför ska man då köpa gold edition för 829sek?
Om alla CTU, banor och vapen är gratis, varför betala över 200 sek extra för...ja för vad?
Ni får gärna fråga Ubisoft om detta och uppdatera oss som sneglat på Gold edition (inkluderar season pass).


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Kul spel som jag kommer köpa. Om jag inte fastnat helt i fallout träsket...

Medlem

Vill verkligen köpa. Har inte hittat någon bra tactical shooter sedan Vegas 2. Och det är ju typ 8 år gammalt.

Medlem

Ser mer fram emot detta än Battlefront. Blir nog Legacy of the Void. Fallout 4 och Siege minst ett 6 månader framöver!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Fan. Nytt material hela tiden. Då blir det inget för mig. Orka vara ajour.

Medlem

hade blivit ett självklart köp för min del ifall singleplayer hade existerat som det skulle göra först, aldrig varit för mp i rainbow six spelen, men men have fun ni som tänker lira detta

Medlem

Alla förutsättningar för att bli ett riktigt bra matchspel finns. Korta matcher, små kartor. Intensivt och tidsbegränsat.

Får man bara ordning på det så lär det inte dröja länge innan man sitter på IRC och söker match...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Inget nytt om season pass redaktionen?


signatur

"High life on low budget"

Xar
Medlem
Skrivet av sky one:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av SebastianV:
Skrivet av magma:

"Vad händer efter lansering?"
Buggstädning deluxe

Snarare att tvätta bort svåra buggfläckar.

Vad var det som var värst eller buggigast i betan, ni som testade ?

Jag fortsatte röra mig en bit trots att jag släppte nån av WASD tangenterna,det var som att gå på is.
Blev skjuten för att jag gled förbi ett skydd istället för att stanna bakom det,missade dörröppningar vid flera tillfällen och åkte in i dörrposten för att kontrollerna inte svarade på en gång.
Gick segt ibland att vända sig,hackade i vissa moment.
Jag testade med alla grafikinställningar på low men hade fortfarande samma problem som när jag spelade på högre inställningar

Om jag har gissat rätt vad gäller deras synkroniseringsmetod så beror detta på att din uppkoppling har hög latency och/eller packet loss. Den metoden jag tror de använt skyfflar nämligen över alla problem på de laggande spelarna istället för att låta det påverka de andra spelarna och det borde ge fel i din klients prediction vilket sannolikt ger upphov till de problem du beskriver

Xar
Medlem

Vad jag har märkt (Spelat rätt mycket, closed beta etc) så hör den absoluta majoriteten av problemen samman med matchmaking och allmänna connection/serverproblem. När man väl kommit in i ett game finns nästan inte en enda nämnvärd bugg. Jag har fallit genom världen en gång på kanske 20-30 speltimmar och det är nog det enda.

1
Skriv svar