Medlem
Dead Rising!

Jag älskar blod, blod filmer, blod spel, låtar som handlar om blod etc. Dead rising ska tydligen vara mkt röj å blod Är det ett bra spel som är värt att lägga 300 spänn på? (vill också veta varför det är bra/dåligt).

Medlem

Tja, det är väl lite splatteraktigt, men det är mer roligt röj ^_^ Mystiskt sparsystem dock, men det är deffo värt pengarna.


signatur

Videomupp

Medlem

härligt lär juh bli ett köp isf kmr det många zombies lr typ 10 åt gången?

Medlem

Oooh, det är mycket mer än då ^_^ Det är inga Resident zombies som gillar att omma högst 3 och 3, det är verkligen horder ibland.

Nog för att bilden är överdriven och fixad, men där ser du hur det kan se ut.


signatur

Videomupp

Medlem

fy helvete... Han ser ut att ligga py till

Medlem

hatar verkligen "sparfunktionen" kört i säkert 1.5h, å sen dör, allt borta, KUL.....


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

hatar verkligen "sparfunktionen" kört i säkert 1.5h, å sen dör, allt borta, KUL.....

Jag tycker om sparsystemet. Det dödar spontaniteten visserligen, men gör att man tar spelet och handlingen på mycket större allvar.

Ah, och till tråden, det bästa zombiespelet som finns efter RE4.

Medlem

Håller med föregående talare. Sparsystemet är helt ok. Dock får man ju "lattja" när man har tid så att säga och inte mitt i ett viktigt uppdrag.

Fördelen är dessutom att det finns flera olika slut. Köp bara köp.

Medlem

Najs ^^ Har inte kört så många resident, bara 1:an till Nintendo 64 tror jag det var (massor av år sen). Då fick man till och med mardrömmar av spelet hehe Känns som det kanske blir ett köp

Medlem
Skrivet av Bukload:
Skrivet av IceMan:

hatar verkligen "sparfunktionen" kört i säkert 1.5h, å sen dör, allt borta, KUL.....

Ah, och till tråden, det bästa zombiespelet som finns efter RE4.

Finns inga zombies i RE4 dock.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Superbet spel. Köp och bli lycklig och blodig.


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Inaktiv

Helt klart värt dagens priser, En "Skräck-Komedi" helt igenom, galna minibossar, 53k+ zombisar att döda, en massa vapen, allt är ett vapen, så många kombinationer så det går inte o hålla reda på. En massa civila att rädda. Dead Rising är helt klart värt pengarna om du vill slakta zombisar, mkt gore/limbs/komedi


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Rekommenderar det starkt, fick en fet "..of the dead" känsla när jag spelade det.

Inaktiv

Spelet är väldigt underbart på något sätt! Man tröttnar liksom aldrig.

T.ex tänk er att komma hem på en fredag kväll med en pizza och en kall cola.... man startar Xboxen och går in och börjar spela... Kan det bli bättre tro?

Spelet är skit roligt och passar alla tror jag.

Värt att skaffa dom som inte har.

Vänta till 2:an kommer

1
Skriv svar