World of Warcraft: Legion – så förändras din favoritklass i expansionen

Robot
World of Warcraft: Legion – så förändras din favoritklass i expansionen
Releasehästryttare
World of Warcraft: Legion – så förändras din favoritklass i expansionen
Medlem

Måste ju säga denna expansionen ser iaf väldigt bra ut balansvis och abilities känns mer genomtänkta och mindre rng och downtime.

sen kommer det säkert vara någon som blir lite OP och extremt stark men sådant kan fixas lätt med siffror ist för vara tvungna att ändra hela uppbyggnaden av klassen.

tror inte jag återvänder men vem vet, ser ju dock väldigt bra ut hittils

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Måste ju säga denna expansionen ser iaf väldigt bra ut balansvis och abilities känns mer genomtänkta och mindre rng och downtime.

sen kommer det säkert vara någon som blir lite OP och extremt stark men sådant kan fixas lätt med siffror ist för vara tvungna att ändra hela uppbyggnaden av klassen.

tror inte jag återvänder men vem vet, ser ju dock väldigt bra ut hittils

Det som är skönt med pauser är att ett litet sug kan byggas upp, kan man på något sätt kombinera det med "nu ska jag försöka ta in saker som det vore nytt" så kan du få en riktigt rolig återgång. Lite som diablo, om man slutade lira efter vanilla d3 och tog upp det efter ROS så kunde man helt plötsligt säkert bli överraskad.

Medlem

Warlocks får fler imps istället för metamorphosis. Ska ni tvunget ta bort den coolaste förmågan hos klassen så kan ni ju i alla fall fixa något bättre än imps.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Danternas:

Warlocks får fler imps istället för metamorphosis. Ska ni tvunget ta bort den coolaste förmågan hos klassen så kan ni ju i alla fall fixa något bättre än imps.

Den har iofs inte o göra vid warlocks classen detta kunde ajg räkna ut skulle hände redan dagen dom fick den att om dom la till dh klassen så åker meta ifrån dom.

Bryter emot lore även.

Dock kunde dom ju fått något roligare det håller jag med om!

1
Skriv svar