Assassin's Creed: Syndicate har äntligen släppts till pc

Robot
Medlem
Assassin's Creed: Syndicate har äntligen släppts till pc

Vänta nu. Var det inte konsol som aldrig behövdes patchas, utan alla spel fungerar från start och allt är så enkelt för att det bara är att spela?

Hur som helst, glad åt dom som gillar spelet och serien. Själv har man annat för sig.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Spelet verkar sjukt ointressant. De tappade tråden efter Black Flag.


signatur

I drank what?

Medlem

Riktigt roligt. Flyter bra i striderna och karaktärerna är underhållande

Medlem
Medlem
Medlem

Usch, fps-drops till 35, vad hemskt, hur ska man överleva!
Om det varit fps-drops till 10-20 (eller lägre), då hade det varit ett jädra problem.
Med tanke på hur bra det ser ut så hade jag godtagit låst framerate på t.om. 30 fps på PC.
Men att kalla 35 fps för oacceptabelt är fanimig absurt (iaf i min mening).


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Usch, fps-drops till 35, vad hemskt, hur ska man överleva!
Om det varit fps-drops till 10-20 (eller lägre), då hade det varit ett jädra problem.
Med tanke på hur bra det ser ut så hade jag godtagit låst framerate på t.om. 30 fps på PC.
Men att kalla 35 fps för oacceptabelt är fanimig absurt (iaf i min mening).

Det är folk som dig som gör att ubisoft och andra stora utvecklare/utgivare fortsätter rövknulla PC spelarna. 30 fps på PC är ett skämt och är totalt oacceptabelt i 2015.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Usch, fps-drops till 35, vad hemskt, hur ska man överleva!
Om det varit fps-drops till 10-20 (eller lägre), då hade det varit ett jädra problem.
Med tanke på hur bra det ser ut så hade jag godtagit låst framerate på t.om. 30 fps på PC.
Men att kalla 35 fps för oacceptabelt är fanimig absurt (iaf i min mening).

Du vill ju ligga på en stabil FPS, att dropp från ex. 50 till 35 fps är märkbart och väldigt frustrerande.

Folk på STEAM är positiva överlag. Vad jag har sett rekommendera alla spelet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Han måste ju vara en idiot som gjort den videon.
Hans grafikkort jobbar 99%, vilket betyder att han kan inte få högre FPS än så. Får helt enkelt fixa bättre dator.
Sen kan det mycket väl dippa när det händer mycket.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Spelet är riktigt bra faktiskt, gillar att dom valt att göra det lite svårare än tidigare spel.

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Han måste ju vara en idiot som gjort den videon.
Hans grafikkort jobbar 99%, vilket betyder att han kan inte få högre FPS än så. Får helt enkelt fixa bättre dator.
Sen kan det mycket väl dippa när det händer mycket.

Ja precis, bara för att det är ett "nVidia-spel" så betyder ju inte det att man har 120 FPS med alla datorer som har nVidia kort.

Till att börja med så verkar han ju inte fatta ett smack hur man ställer in själv, istället för att välja Presets så kan man ju fixa lite själv, hade han sänkt Shadows själv med resten på högre inställningar så hade han nog märkt en stor skillnad.

Först gnälls det för att spel inte är snygga nog, och sen när det kommer ett spel som har massa ögongodis, då är det inte bra det heller, för att man inte kan maxa med helt plötsligt, va fasen alltså

Medlem

Jag har 980Ti och kan köra superextremeultra på allt, högsta TXAA och hela köret, med 60 FPS stable

Gen
Medlem
Skrivet av totte1015:

Jag har 980Ti och kan köra superextremeultra på allt, högsta TXAA och hela köret, med 60 FPS stable

I 800x600? Nej skämt åsido, vilken upplösning?

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av totte1015:

Jag har 980Ti och kan köra superextremeultra på allt, högsta TXAA och hela köret, med 60 FPS stable

I 800x600? Nej skämt åsido, vilken upplösning?

Trololo

DSR i 2103x1183

(nerskalar)

Gen
Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Gen:
Skrivet av totte1015:

Jag har 980Ti och kan köra superextremeultra på allt, högsta TXAA och hela köret, med 60 FPS stable

I 800x600? Nej skämt åsido, vilken upplösning?

Trololo

DSR i 2103x1183

(nerskalar)

Trololo som sagt? Vad är detta för lustig upplösning? ;p

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Gen:
Skrivet av totte1015:

Jag har 980Ti och kan köra superextremeultra på allt, högsta TXAA och hela köret, med 60 FPS stable

I 800x600? Nej skämt åsido, vilken upplösning?

Trololo

DSR i 2103x1183

(nerskalar)

Trololo som sagt? Vad är detta för lustig upplösning? ;p

Ja vad blir det, mer än 1080, och mindre än 4k xD

http://www.geforce.com/hardware/technology/dsr

Om jag kör i 4k på min skärm jag har nu, blir text och sådant otroligt litet så jag kör bara "lite bättre" än den vanliga upplösningen

Gen
Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Gen:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Gen:
Skrivet av totte1015:

Jag har 980Ti och kan köra superextremeultra på allt, högsta TXAA och hela köret, med 60 FPS stable

I 800x600? Nej skämt åsido, vilken upplösning?

Trololo

DSR i 2103x1183

(nerskalar)

Trololo som sagt? Vad är detta för lustig upplösning? ;p

Ja vad blir det, mer än 1080, och mindre än 4k xD

http://www.geforce.com/hardware/technology/dsr

Om jag kör i 4k på min skärm jag har nu, blir text och sådant otroligt litet så jag kör bara "lite bättre" än den vanliga upplösningen

Då förstår jag Kan tänka mig att det blir litet på 4K ja.

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Usch, fps-drops till 35, vad hemskt, hur ska man överleva!
Om det varit fps-drops till 10-20 (eller lägre), då hade det varit ett jädra problem.
Med tanke på hur bra det ser ut så hade jag godtagit låst framerate på t.om. 30 fps på PC.
Men att kalla 35 fps för oacceptabelt är fanimig absurt (iaf i min mening).

Min bil drar 16L/10km ibland. men det gör ju inget för den är så jävla snygg.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar