Importera Rock Band?

Medlem
Skrivet av apocalypse101:

Order Summary:
Delivery Details: : (orders will arrive in 2 deliveries)
Order #: xxx-xxxxxxx-xxxxxxx
Delivery Method: Priority Express
Delivery Preference: Group my items into as few deliveries as possible
Subtotal of Items: £119.13
Postage & Packing: £22.97
------
Total before VAT: £142.10
VAT: £35.53
------
Total: £177.63
Promotional Gift Certificates: -£0.00
------
Total for this order: £177.63

Dispatch estimate for these items: 27 May 2008
1 "Rock Band: Solus (Xbox 360)"
Video Game; £42.54

Sold by: Amazon EU S.a.r.L.

Dispatch estimate for these items: 27 May 2008
1 "Rock Band: Band in a Box (Xbox 360)"
Accessory; £106.38

Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
------------------------------------------------------------------

Det skickas alltså först på tisdag för mig. Jag la ut någon hundring extra på frakten så förhoppningsvis så kommer det innan fredag.

Det första som kommer att göras är i alla fall att tanka DLC "At The Gates -- Blinded By Fear"

Kör med den billigare frakten, posta här när du har fått det så vi kan se hur mycket snabbare det faktiskt går.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Kör med den billigare frakten, posta här när du har fått det så vi kan se hur mycket snabbare det faktiskt går.

Nääää, det får du göra!

Medlem

så. hur går det för era ordrar? är rätt sugen på att beställa själv!

Medlem

Min kommer/skickas (?) mellan 30 Maj och 5 Juni.

Någon som har fått det än? några intryck?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jag fick mitt RB i fredags så det var en kul helg mao. Trummorna rockar! Ni som tänkte beställa från amazon välj den billigaste frakten. Jag fick paketet på mindre än två dagar (levererat hem till dörren med DHL).


signatur

[small]Compaq Presario 425, Intel 486sx 33 MHz, 4 mb RAM, 100 mb HD[/small]

Inaktiv

Fick mitt BAND IN A BOX idag från Amazon, ser ut att vara bra grejer Nu väntar jag bara på själva spel skivan som jag bokade från Game.

Jag rekommenderar att ni väljer Air Mail. Jag förbokade mitt BIAB den 14 April och valde då det dyrare alternativet Priority Express, trots det så fick jag inte grejerna förns idag. Men jag mailade Amazon och skällde ut som som aldrig förr, det slutade med att jag fick mina pengar tillbaka (25 pund).

Medlem
Skrivet av fakkhead:

Fick mitt BAND IN A BOX idag från Amazon, ser ut att vara bra grejer Nu väntar jag bara på själva spel skivan som jag bokade från Game.

Jag rekommenderar att ni väljer Air Mail. Jag förbokade mitt BIAB den 14 April och valde då det dyrare alternativet Priority Express, trots det så fick jag inte grejerna förns idag. Men jag mailade Amazon och skällde ut som som aldrig förr, det slutade med att jag fick mina pengar tillbaka (25 pund).

Hmm det låter ju inget roligt alls. Hade de någon förklaring till varför det tog så lång tid? Vad stog det för delivery estimate på din order? På min så står det 28-29 may och dispatch date är 27e.

Kom det med bud hem till dig eller fick du hämta det på posten?

Medlem

Jag fick själva spelet idag med posten, men när killarna som skulle leverera instrumenten kom så var det ingen hemma så jag får mina instrument imorgon istället.

Inaktiv

Ville bara meddela att jag nu mottagit instrumentpaketet beställt från Amazon.co.uk, spelet kommer om några dagar. instrumenten funkar bra och det var bra service från Amazon.

Medlem

Får mina instrument imorgon, men med spelet ska dom rumpa sig och skicka via royal mail istället...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Instrumenten kommer imorgon om man ska tro DHL, de flögs ut idag.
Spelet ska komma imorgon det också enligt UPS och i sådana fall så antar jag att UPS också flyger om de har tänkt få hit det tills dess.

Edit: Nu är leveransen för spelet omplanerad av UPS till 080529.

Medlem

Om ni har fått instrumenten men inte spelet kan Drum Machine vara kul, Frets on Fire om ni vill använda gitarren.

*Längtar*...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Yay, köpte igår, dom förväntas skicka det idag (28maj) och att jag får det nästa vecka mellan 2-6juni! f*n va sugen jag är!

Medlem

Delivery Details: : (orders will arrive in 2 deliveries)
Order #: :):):)
Delivery Method: Air Mail
Delivery Preference: Group my items into as few deliveries as possible
Subtotal of Items: £119.13
Postage & Packing: £5.97
------
Total before VAT: £125.10
VAT: £31.29
------
Total: £156.39
Promotional Gift Certificates: -£0.00
------
Total for this order: £156.39

Dispatch estimate for these items: 28 May 2008 1 "Rock Band: Solus (Xbox 360)"
Video Game; £42.54

Sold by: Amazon EU S.a.r.L.

Dispatch estimate for these items: 28 May 2008 1 "Rock Band: Band in a Box (Xbox 360)"
Accessory; £106.38

Sold by: Amazon EU S.a.r.L.

här är ordern om ni är intresserade:up:

Medlem

Yey! får mitt Band in a box idag, DHL är riktigt jävla snabba, redan i Göteborg!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Någon som vet hur online-delen funkar. Antar att det inte finns något nedladdningsbart material än? Men funkar det att spela online med/mot andra?

Medlem
Skrivet av Ziggy49:

Någon som vet hur online-delen funkar. Antar att det inte finns något nedladdningsbart material än? Men funkar det att spela online med/mot andra?

Finns över 100 låtar redan på marcetplace.

Fick förövrigt mina instrument idag, gitarren funkar dock inte i GH2. :'(

Menmen, Glad är jag iaf, bara två problem, instrumenten tar en jävla massa plats och jag har inte fått spelet än


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Kostar det något att ladda ner låtar från Marcetplace?

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Finns över 100 låtar redan på marcetplace.

Jag antar att du menar att det finns över 100 låtar på den amerikanska marknaden, men finns de i Europa/Sverige än eller kommer de med den svenska releasen. Eftersom du inte har fått spelet än, precis som jag, anar jag att du inte vet om det funkar för DIG än...

Inaktiv

Måste man va hemma när sånna paket kommer ? För jag är i skolan när posten väl kommer, och ingen annan hemma heller.

Medlem
Skrivet av Combalex:

Måste man va hemma när sånna paket kommer ? För jag är i skolan när posten väl kommer, och ingen annan hemma heller.

Ja, det måste vara någon hemma som kan öppna dörren och ta emot paketet.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Jag undrar om det går att köpa Rock band instrumenterna i USA och köpa spelet här istället, funkar instrumenten här? eller är dom också regionsskyddade?

Inaktiv

Ingen aning, men i USA släpptes inte spel och instrument som två separata paket, vilket innebär att du också blir sittande med ett spel som du inte kan använda.

Medlem
Skrivet av Ziggy49:
Skrivet av Zelaxe:

Finns över 100 låtar redan på marcetplace.

Jag antar att du menar att det finns över 100 låtar på den amerikanska marknaden, men finns de i Europa/Sverige än eller kommer de med den svenska releasen. Eftersom du inte har fått spelet än, precis som jag, anar jag att du inte vet om det funkar för DIG än...

Jodå, leta upp Rock Band på Marcetplace, finns visst där.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

mina grejjer ärpå väg nu, beräknas få instrumenten imorrn och spelet på tisdag, fan att dom inte skickar allt med dhl... hade ju kunnat spela det imorrn då.. nu blire inget förräns tisdag... tidigast

Medlem

Fick min skiva idag, fett grymt spel, ska skriva lite nogranare imorgon, hinner inte nu.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Ziggy49:
Skrivet av Zelaxe:

Finns över 100 låtar redan på marcetplace.

Jag antar att du menar att det finns över 100 låtar på den amerikanska marknaden, men finns de i Europa/Sverige än eller kommer de med den svenska releasen. Eftersom du inte har fått spelet än, precis som jag, anar jag att du inte vet om det funkar för DIG än...

Jodå, leta upp Rock Band på Marcetplace, finns visst där.

Alltså, för att förtydliga jag hade inte fått spelet när jag skrev det, det var mer en fråga. Nu har jag fått spelet! J*vlar vad det e bra!

Inaktiv

Hmmm... Instrumenten kom 2-3 dagar efter beställninsdatumet... Men skivan väntar jag fortfarande på, har gått 6 dagar nu utan något i brevlådan.
På er låter det som att skivan oxå kom på några dagar? Har suttit med instrumenten nu sen i torsdags utan att kunna spela

(Beställt från amazon btw...)
Hur snabbt fick ni skivan egentligen?

Inaktiv

Gäller garantin ifall man har sönder trummorna ?

Medlem
Citat:

Finns över 100 låtar redan på marcetplace.

Var inne på MP igår och shoppade lite. Ett par hundra låtar fanns om jag inte minns helt fel. Hittade myyycket godis, t.ex. hela Screaming For Vengeance-plattan (Judas Priest). 160 MS points kostar låtarna per styck.


signatur

[small]Compaq Presario 425, Intel 486sx 33 MHz, 4 mb RAM, 100 mb HD[/small]

123
Skriv svar