Tokhyllade Kentucky Rout Zeros fjärde akt kommer snart!

Robot
Tokhyllade Kentucky Rout Zeros fjärde akt kommer snart!

Utvecklarna passar även på att släppa en teaser-bild.


Medlem
Tokhyllade Kentucky Rout Zeros fjärde akt kommer snart!

hade helt missat detta, blir att invänta del 5 och sen plöja, verkar sjukt intressant... tack FZ =D


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem

Det är ett riktigt intressant och annorlunda spel, kan rekommendera det om man gillar äventyr.

Om man som mig köpt det från början så är det enda tråkiga att man får vänta så länge mellan delarna, det är svårt att komma ihåg vad som hände i förra delen när nästa släpps.

Medlem

Vad går det ut på? Är det peka o klicka eller styrning med kontroll?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

FM-guru
F.d. Sisyr

Ett grymt bra spel, men ärligt talat tar det alldeles för lång tid för utvecklarna att släppa episoderna. Ur konsumentsynpunkt hade det varit bättre att göra klart hela spelet och sen släppa istället...

Deras utvecklingstider får ju Telltale att framstå som duracellkaniner.

Skrivet av farbrorwiwi:

hade helt missat detta, blir att invänta del 5 och sen plöja, verkar sjukt intressant... tack FZ =D

Hur är det ens möjligt att missa detta med alla skriverier det varit om det senaste åren?

Medlem

Jag köpte det här spelet för nästan ett år sedan på GoG. Jag har suttit och väntat på att alla delarna ska släppas, då jag inte gärna sitter med en halvfärdig story.

Det känns lite konstigt att det tagit så lång tid, men är det få utvecklare, som också har annat att syssla med (jobb/skola) kanske jag inte har rätt att klaga.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Ett grymt bra spel, men ärligt talat tar det alldeles för lång tid för utvecklarna att släppa episoderna. Ur konsumentsynpunkt hade det varit bättre att göra klart hela spelet och sen släppa istället...

Deras utvecklingstider får ju Telltale att framstå som duracellkaniner.

Skrivet av farbrorwiwi:

hade helt missat detta, blir att invänta del 5 och sen plöja, verkar sjukt intressant... tack FZ =D

Hur är det ens möjligt att missa detta med alla skriverier det varit om det senaste åren?

Öm första gången jag ser det också. ^.^

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Ett grymt bra spel, men ärligt talat tar det alldeles för lång tid för utvecklarna att släppa episoderna. Ur konsumentsynpunkt hade det varit bättre att göra klart hela spelet och sen släppa istället...

Deras utvecklingstider får ju Telltale att framstå som duracellkaniner.

Skrivet av farbrorwiwi:

hade helt missat detta, blir att invänta del 5 och sen plöja, verkar sjukt intressant... tack FZ =D

Hur är det ens möjligt att missa detta med alla skriverier det varit om det senaste åren?

haha, jag har väl lyckats sticka huvudet i jobb- eller gaming-sanden varje gång en nyhet gällande detta har publicerats =P


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

1
Skriv svar