Julkalendern – Vinn In Win-chassi för 8000 kr!

Robot
Julkalendern – Vinn In Win-chassi för 8000 kr!

Eller köp ett In Win-chassi och få extraprylar på köpet.


Medlem
Julkalendern – Vinn In Win-chassi för 8000 kr!

Sjukt snyggt Chassi! Synd man inte kan rimma för 5 öre

Medlem

Rättelse: iEar-erbjudandet gäller alla InWin-chassin hos Inet - inte bara 805C-chassit.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Redaktör
Skrivet av Puscifer:

Rättelse: iEar-erbjudandet gäller alla InWin-chassin hos Inet - inte bara 805C-chassit.

Tack, fixat!


signatur
Medlem

varför måste alla tävlingar vara enbart för dom kreativa... julrim/slogans osv...

många av oss är kanske inte så begåvade i tal och skrift, själv har jag jättesvårt för sådana grejer vilket gör att jag skiter i tävlingarna :/

Redaktör
Skrivet av Krkan:

varför måste alla tävlingar vara enbart för dom kreativa... julrim/slogans osv...

många av oss är kanske inte så begåvade i tal och skrift, själv har jag jättesvårt för sådana grejer vilket gör att jag skiter i tävlingarna :/

En anledning är lagstiftningen. När priserna är värda över ett visst belopp måste det till en kreativ insats för att det ska räknas som tävling och inte lotteri (vilket kräver tillstånd av arrangören, tävlingar gör det inte). Såna här uppgifter är de som flest tenderar att vilja vara med i, kör man bildskapande, foto, rita saker och annat brukar folk skrämmas iväg. Därför är det ofta den här typen av tävlingsuppgifter.


signatur
1
Skriv svar