Eve Online – årets största uppdatering är här med nya skepp och bättre grafik

Robot
Eve Online – årets största uppdatering är här med nya skepp och bättre grafik
Medlem
Eve Online – årets största uppdatering är här med nya skepp och bättre grafik

Spelet man alltid velat spela som man aldrig har tiden till att spela.
Men så är det när man är en "instant-progress"- hora.

Medlem
Skrivet av Ferren:

Spelet man alltid velat spela som man aldrig har tiden till att spela.
Men så är det när man är en "instant-progress"- hora.

Hur kan man inte ha tid med EvE? det är ju offline-levling

Jag installerade det faktiskt igår igen och ska börja köra igen. Så om någon är sugen på att haka på så säg till.

Medlem

Rea på Steam för den som vill börja lira!

Medlem
Skrivet av robbis:

Hur kan man inte ha tid med EvE? det är ju offline-levling

Jag installerade det faktiskt igår igen och ska börja köra igen. Så om någon är sugen på att haka på så säg till.

Skall man ha riktig kul i EvE så bör man ju vara med i något bolag och det tar en del tid - inget man bara spontanpysslar lite med, tyvärr. Har konto sedan 2003 men har inte spelat aktivt sedan 2006 ungefär - riktig familj går före viruell.
Men snyggt är det och riktigt kul i PvP-strider.

Medlem

Ja, har man en gång pvpat i Eve så känns pvp i andra mmos väldigt fattigt.

Medlem
Skrivet av Huvan:

Ja, har man en gång pvpat i Eve så känns pvp i andra mmos väldigt fattigt.

Precis min tanke, INGET spel har ens kommit i närheten av känslan EVE har i PVP.

Kanske dags att damma av mina elite-skepp och jaga ryssar i 0.0 rymd.
Var några år sedan sist

Medlem

Lirade '09-11 med SAE (Swedish Aerospace Inc.).
Plockade upp det igen förra sommaren och dödat Caldari piloter till höger och vänster som en del av Gallente millisen, härligt folk att hänga med och kul PvP i både små och storskalig form. Just nu i november- december så är jag inte så aktiv men har lite ingame cash att hålla kontot vid liv med

Medlem

Gillar verkligen hur de sköter spelet, med en server, ständiga grafikuppgraderingar och innehåll, "offline-leveling" utan vanliga levels osv. Bara det att det verkligen är annorlunda mot alla andra MMO och inte daltar för mycket med spelarna (ok, många hardcore oldtimers tycker att dom faktiskt gör det, men...)
....men två års intensivt spelande räckte för mig eftersom jag inte är PVP:are. Mycket glad att jag testade det, men inget jag är sugen på igen.

Medlem

Jo det är några år sen jag lirade med. Vet att jag snöade in totalt i mining och hur jäkla chill jag tyckte det var.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem
Skrivet av Rahxephon:

Jo det är några år sen jag lirade med. Vet att jag snöade in totalt i mining och hur jäkla chill jag tyckte det var.

Tyckte jag med mellan varven av intensiv PVP.
Körde tre konton bara för miningen skulle bli mer smidig, två skepp som bröt sten och en hauler
Funkade skitfint att bli snorrik med.

Gen
Medlem

Läser man recensionerna på Steam så är det lite blandade åsikter. Många tycker det är ett 10/10 spel men andra säger att spelet inte är ett dugg förlåtande för nya spelare som lätt dödas av andra och att det håller på så ett bra tag. Man blir en slav för stora företag eller pirater som vill använda en som "cannon fodder".

Medlem

Haha nice!


signatur

Miner, don´t shoot!

1
Skriv svar