Betatesta Blade & Soul – hämta nyckel från FZ

Robot
Betatesta Blade & Soul – hämta nyckel från FZ

Var med i den slutna betatestingen av martial arts-MMO:t.

#blade-soul


Medlem
Betatesta Blade & Soul – hämta nyckel från FZ

Hann verkligen alla nycklar försvinna på 4 minuter?

Medlem

Det gick snabbt.

Spelade det innan och hade väldigt mycket roligare än jag trodde att jag skulle ha i alla fall!

Medlem

Nycklarna blev uppslukade av bottar eller fz personalen

Medlem

roligt :D! men min dator klarar det inte... Ni får spela åt mig :D!

Redaktör

NU ska det funka!


signatur
Medlem

Minns att jag läste om det här mmo:t för åratal sedan och tyckte det var synd att det bara fanns i asien. Mest för dess inrikting.

Medlem

Hört mycket om detta mmo men vet inget om det så det ska testas

Medlem

Antar att det fungerar bättre när väl betan är igång för just nu så är det bara logon och musik när man startar


signatur
Medlem

Tackar! Jag är fruktansvärt skeptisk till spel under NCsoft men testa skadar ju aldrig.

Medlem

Är det någon som kommer in i spelet...kan logga in, men spelet startar inte. Provat både server varianterna

Medlem
Skrivet av Moltoy:

Är det någon som kommer in i spelet...kan logga in, men spelet startar inte. Provat både server varianterna

Det börjar kl 19.00 svensk tid


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem
Skrivet av Freywiind:
Skrivet av Moltoy:

Är det någon som kommer in i spelet...kan logga in, men spelet startar inte. Provat både server varianterna

Det börjar kl 19.00 svensk tid

Ah..missat det..tack

Medlem

Kommer betan idag?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Såg ju sjukt generic korean mmo ut..

Medlem

Nä, till helgen. 19.00 på fredag.

Teo
Medlem

Betan börjar kl 19 på fredag kväll och är öppen fram till måndag.
Blade & Soul har premiär den 19 januari 2016.

eee humm så vi kan spela på fredag fick en nyckel var några kvar:D men resten på lördag elle...


signatur

New life, New hope

Teo
Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

Betan börjar kl 19 på fredag kväll och är öppen fram till måndag.
Blade & Soul har premiär den 19 januari 2016.

eee humm så vi kan spela på fredag fick en nyckel var några kvar:D men resten på lördag elle...

Kom du precis ut från din grotta? Vad försöker du säga?

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

Betan börjar kl 19 på fredag kväll och är öppen fram till måndag.
Blade & Soul har premiär den 19 januari 2016.

eee humm så vi kan spela på fredag fick en nyckel var några kvar:D men resten på lördag elle...

Man kan spela nu på Fredag klockan 19.00 och hela helgen, sen släpps spelet ur sin "BETA" den 19e Januari 2016.


signatur
Medlem

Ångrade mig, varsågod: Z977YYRVHRF5EL6CSJ3U

Gen
Medlem

Tackar. Antar att ni inte kan vaska fram lite Black Desert Online nycklar också? :>

Medlem

Chrome tycker inte om ssl-chiffret som används så får använda Internet Explorer.
Vidare så fungerar inte nedladdningslänken för den ger 404
För er som letar efter nerladdningslänk så får man gå via deras forum på forums.bladandsoul.com/forums och leta sig ner till general discussion så finns där ett pinnat inlägg med länk.

Medlem

Länken funkade inte pga att där var mellanrum i urlen, att copy&pasta funkar bättre

Medlem

Intressant spel om man gillar den typ av lore och lite snyggare än dom flesta andra asiatiska titlar förutom kanske black desert då.

personligen tyckte jag inte det var jätte unikt det mesta har gjorts förr.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

någon som vet hur man får det att funka? klockan är snart 20:00 och när jag kommer in på spelet så är det bara menybakgrunden utan någon meny så kan inte ta mig någonstans

1
Skriv svar