Vilket spel längtar du efter?

Inaktiv
Vilket spel längtar du efter?

Kan inte komma på ett ända spel som jag längtar efter till 360 only. Kan ni? Trodde väl inte det. Har microsoft övergett oss? Var det bara tänkt att köpa ensamrätt på spel tills de hade sålt ett X antal xboxar? Är allt över? Fanns det ingen tanke med att få folk att ha roligt? Handlade allt bara om pengar? De är då grymma de där microsoft. Med närmare eftertanke kan jag komma på ett spel. Gears of War 2 men är det officielt ännu att GoW uppföljare ska komma?

För att ta två flugor i en smäll. Var det bara jag som märkte att Mass Effect inte alls var väl gjort jag vet att det finns folk på detta forum som säger att det var bra. Jag har bara en sak att säga er. Om ni hade spelat spelet så hade ni upptäckt alla buggar och det faktum att det använde samma bakgrunds miljö over and over.

/Harmless


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Håller med dig om KOTOR 3 errr... jag menar Mass effect, Visst storyn var bra och dialogsystemet var shysst. och det e väl ungefär det som var bra.

Prestandan var under all kritik, Pinsamt dålig framerate, massa textur pop-ins, och typ tre-fyra? olika prefabs som användes om och om igen, på ena planeten var det rövarkula delux och på en annan var det high tech forskningstation..


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Youtube-proffs

GTA IV. Hade jag inte haft en 360 så hade jag köpt en enbart för GTA IV.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

GTA IV. Hade jag inte haft en 360 så hade jag köpt en enbart för GTA IV.

Ska väl släppas *exklusivt både till 360 och PS3?

*I ett halvår eller så, sedan dyker väl PC versionen upp.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Det kommer exklusivt innehåll till GTA IV som Microsoft fick betala röven av sig för att få ensamrätt till, och nej GoW2 är inte utannonserat än. Men än så länge är ju Mass Effect 1,2,3 Exklusiva till boxen.. oh and by the way Microsoft har många exklusiva spel bara att dom kommer till både Windows och 360

Som till exempel Alan Wake och BioShock


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Gears of War 2 är under utveckling, ja.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

battlefield bad company <3

Inaktiv

Gears of War är det bästa som någonsin hänt xbox 360. Om Gears of War 1 var bra måste gears of war 2 vara perfekt.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

project gotham racing?

Medlem

Fable 2?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Ninja Gaiden II för fasen!
Det kan aldrig bli för lite blod och avhuggna lemmar!

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Gears of War är det bästa som någonsin hänt xbox 360. Om Gears of War 1 var bra måste gears of war 2 vara perfekt.

Gears of War var ju redan perfekt. Därför brukar uppföljare vara sämre. Men hoppas på att tvåan är minst lika bra iaf.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Medlem

Grand Theft Auto IV
Fable 2
Army of Two
Battlefield: Bad Company

I ordning av mest vill-ha-nu känsla

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Kan inte komma på ett ända spel som jag längtar efter till 360 only. Kan ni? Trodde väl inte det.

Ge oss en chans att säga något innan du klagar mer
Och som flera redan har sagt. Finns ett antal spel att längta efter

Fable 2
Battlefield: Bad Company
Army of Two
Halo Wars
Gears of War 2


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

Längtar bara efter ett enda spel till 360 just nu.

Halo 4.

*Snyft*
:'(


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Skrivet av Boomer:

Längtar bara efter ett enda spel till 360 just nu.

Halo 4.

*Snyft*
:'(

Då lär du få längta länge.
Bungie reveals Halo 4 not in development

Medlem

Alone in the Dark: Near Death Investigation och Gta IV just nu iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Splinter Cell: Conviction får man bara inte glömma!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

För att ta två flugor i en smäll. Var det bara jag som märkte att Mass Effect inte alls var väl gjort jag vet att det finns folk på detta forum som säger att det var bra. Jag har bara en sak att säga er. Om ni hade spelat spelet så hade ni upptäckt alla buggar och det faktum att det använde samma bakgrunds miljö over and over.

/Harmless

Hoppas verkligen inte att du diskuterar sådär med andra människor i din omgivning.

Inaktiv
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Kan inte komma på ett ända spel som jag längtar efter till 360 only. Kan ni? Trodde väl inte det. Har microsoft övergett oss? Var det bara tänkt att köpa ensamrätt på spel tills de hade sålt ett X antal xboxar? Är allt över? Fanns det ingen tanke med att få folk att ha roligt? Handlade allt bara om pengar? De är då grymma de där microsoft. Med närmare eftertanke kan jag komma på ett spel. Gears of War 2 men är det officielt ännu att GoW uppföljare ska komma?

För att ta två flugor i en smäll. Var det bara jag som märkte att Mass Effect inte alls var väl gjort jag vet att det finns folk på detta forum som säger att det var bra. Jag har bara en sak att säga er. Om ni hade spelat spelet så hade ni upptäckt alla buggar och det faktum att det använde samma bakgrunds miljö over and over.

/Harmless

Som jag har försökt säga hundra gånger, köp Wii istället! Har inte så många grymma spel nu, men dom håller på för fullt!
Ge Nintendos konsol en chans, Ni kommer gilla den!! Älskar Wii:heart:

Medlem

Lusen kan du snälla sluta trolla runt om att alla ska köpa wii.

Själv väntar jag just nu på Splinter Cell: Conviction


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Rock Band!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Rock Band!

Kommer till PS2 också.......

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Lusen kan du snälla sluta trolla runt om att alla ska köpa wii.

Själv väntar jag just nu på Splinter Cell: Conviction

Okej då, det här är ju ändå ett Xbox forum...

Medlem

Lost Oddysey
Fable 2
Gears of War 2

Dem jag kommer på nu, och så Rock Band förstås, även om det inte är 360 exklusivt

Medlem

1. Gears of war 2
2. Alone in the dark
3. Street fighter 4
4. Soul calibur 4
5.Nya street fighter HD till arkad
6. bionic rearmed arkad

Medlem

Fable 2 här ;D

Inaktiv

GTA IV, Fable 2, Gears of War 2, KOTOR 3.

Medlem

De självklara spelen, KotOR 3, Fable 2 och Saints Row 2. Ettan är i mina ögon ett av de klart bästa spelen till 360 och rekommenderas varmt.:up:


signatur

To boldly go where everyone's been before.

12
Skriv svar