Just Cause 3:s absurda laddtider har fixats
Avalanche skalar sekunder och trimmar prestanda med ny patch.
vem fan kör landfordon när det går att flyga?
Ja, de uppdragen man måste köra bil i kanske?
Ja lite störande när handbromsen fungerar i några fordon och i vissa inte. Lite olika hela tiden.
Men man kan ju låta bli uppdragen och bar ta baser och sen känna sig klar med spelet
vem fan kör landfordon när det går att flyga?
Ja, de uppdragen man måste köra bil i kanske?
Ja lite störande när handbromsen fungerar i några fordon och i vissa inte. Lite olika hela tiden.
Men man kan ju låta bli uppdragen och bar ta baser och sen känna sig klar med spelet
Tänker mest på att alla fordon känns som att köra omkring i en stor buss, ingen respons över huvud taget i fordonen.
Hade gärna sett att de fixade till den helt absurda styrningen i fordon, fysiken är bland det sämsta jag har varit med om när man kör landfordon, har väntat på en patch innan jag satte igång på allvar med spelet, men får väl ge det en chans nu kanske.
Förstår inte de som säger att den är mycket bättre än styrningen i Just Cause 2. Tyckte den var bättre än den som finns nu.
Det som är jobbigt med fysikproblemen är när en bil man i ett huvuduppdrag ska försöka skydda, spontant flyger iväg som ett frimärke i en tromb för att i nästa ögonblick krascha som ett milimetertunt glaslöv 20 meter mot ett betonggolv... sitter fast i det uppdraget med konstant samma resultat, som är typ huvuduppdrag 3, sen ett par veckor. Har bara hunnit befria typ 30% av den totala mängder bygder och militärbaser, även några av dom större, och utforskat flera märkliga ytor på kartan...
Fysikbuggrättningar, ja tack!