EA spel går ej att spela online om man är under 16/18!

Inaktiv

vadå, kollar dom upp ens personnummer då eller ?
för man är ju inte så korkad att man fyller i rätt ruta om det dyker upp en fråga om man är över eller under 18 år.

Medlem
Skrivet av Strax Dax:

vadå, kollar dom upp ens personnummer då eller ?
för man är ju inte så korkad att man fyller i rätt ruta om det dyker upp en fråga om man är över eller under 18 år.

Har du Child account eller email adress som är under 18 år så räcker det från att inte kunna spela online.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Nja, när jag reggade mig på Xbox Live så skrev jag att jag var 15, men det gick endå inte att spela online, fick skapa ett nytt acc.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Fan va gött det är att vara "gammal". Trodde det var standard bland kidsen att alltid, vad man än gjorde på nätet att säga att man är "Above 18" kanske börjar dagens tonåringar bli fördummade av allt Tv/data spelande.

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Dogge:

Äh fan bara bra, bort med alla kidsen från online. Värsta jag vet är när nån jävla 12 åring sitter å spelar Halo. Inte för att det lär räcka med att inte tilllåta underårigas konton men men alltid nått borde finnas nå filter så alla som har för hög pitch på rösten blir bannade

12 år ja, men nu snackas det om åldern upp till 17. Tycker du fortfarande att spelare under 18 ska bort?

folk mellan 15-17 är oftast dom värsta enligt min erfarenhet när man lirat på live. Men håller med, man ska få lira spel online om man är över åldersgränsen som är rekommenderat på spelet. Snorungar som lirar spel och är under åldersgränserna för titlen skapar onödig debat hos moraltanter som säger att "vuxna" lika bra kan vara utan spel för att skydda "barnen".

Inaktiv

Tur att man är gammal annars hade man blivit yxtokig av alla jävla "restrictions". Men men, jag får ändå inte igång mitt live p.g.a. en skräprouter och dålig support från gigabyte så sak samma.
Alltid är det något ^^

Medlem

Du skulle ändrat åldern innan du gjorde Xbox live accountet


signatur
Medlem

Äsch, jag kan se många fördelar med att folk under 18 inte släpps ut på internet. Men visst är det surt för er.

tänk om den där underbara reglen fanns för WoW


signatur

Tuba mirum spargens sonum per sepulcra regionum, coget omnes ante thronum.

12
Skriv svar