Spelåret 2016, del 1

Robot
Spelåret 2016, del 1

Ring ut det gamla och ring in ett nytt fantastisk spelår. FZ ger dig 50 titlar att drömma och bråka om – för vilken är egentligen 2016 års hetaste release?


Medlem
Spelåret 2016, del 1

Finns en hel del att se fram emot. Jag tror faktiskt mer på en 2017 release för Cyberpunk. Annars ser jag mest fram emot Hitman och Deus Ex i år


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kommer Last Guardian verkligen i år?

Annars så är Xcom 2 största grejen för mig tror jag. Det är inte klokt var mycket bra spel som verkar släppas, man har tappat greppet helt om den här skenande spelindustrin


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Releasehästryttare

Men var är HL3 ?

Medlem

Varför är Ark: Survival Evolved och DayZ med på listan? Det är inte precis så att folk vet vad de kommer få. Det är knappast standard att något early access kommit ur med 100% mer innehåll när de väl släpps.

Medlem

Verkar kunna bli ett till riktigt bra spelår. Finns många titlar att se fram emot.

Medlem

Inte en chans att Cyberpunk 2077 kommer ut 2016, knappast ens 2017. CD Projekt RED har ju sagt att fokus ligger helt på The Witcher 3, och att de inte ens kommer att börja prata om Cuberpunk förrän Wither 3 nått slutet av sin livscykel och allt DLC släppts - vilket i så fall skulle innebära att CPRs största projekt någonsin skulle få några enstaka månader av PR, där Witcher 3 hade flera år.

Medlem

Lär nog ta ett par år när det annonseras till release

Medlem
Skrivet av Devan:

Men var är HL3 ?

I såna fall: ge mig Read Dead 3 och DoW3! Var är dom?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Doom, Dark Souls 3 och Kentucky Route Zero Act 4 är de intressanta för mig.
Jag har inte spelat de tidigare akterna av Kentucky än, men vill inte börja innan hela spelet släppts. Det ser så mysigt ut!

Medlem
Medlem

The Division och Ghost Recon Wildlands för tusan!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Total war: Warhammer och The Division

Medlem

Inte övertaggad på årets spel än så länge. Förutom overwatch. Ser ut å kunna fylla ut en kvot i min samling. Har inga shooters av den typen just nu. Så fick bli en collectors edition på den.
Sen är jag ganska osäker på övriga titlarna. Får se hur det blir...


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

Dark Souls III, Rime, The Last Guardian och Zelda. Släpps alla dessa under 2016 så blir man nöjd

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

The Division och Ghost Recon Wildlands för tusan!

Ghost recon Wildlands är det jag också ser fram emot mest.

Medlem

Hitman, DayZ, HoI 4 kommer det att bli.

Mount and Blade 2?
SQ42?

Tycker bara det är synd att Paradox sätter nyspelpris på sina DLC. Det är en dealbreaker.

Medlem

Mass effect: Andromeda, The Division, Deus Ex, Ghost recon Wildlands, Total war: Warhammer och givetvis Homeworld


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Gnällkuk

The Division och Overwatch är nog det jag ser fram emot mest, konstigt att inte något av dessa spel ens var med på listan.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

ARK var helt klart ett av mina bättre köp 2015, synd bara att ens dator bara klarar att köra det i minecraft läge xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Bara Hitman och Fireguard ser intressant ut. Lite skralt med intressanta spel.

Medlem

Kan ju tillägga att Killer Instinct släpps på PC, samt säsong 3 i mars.

Medlem
Skrivet av tricky:

The Division och Overwatch är nog det jag ser fram emot mest, konstigt att inte något av dessa spel ens var med på listan.

Misstänker att i och med detta är del 1 så kanske de dyker upp i nästa del/delar.

Medlem

Firewatch och The Witness ligger båda nära i tiden och ser bra ut. Doom och Dark Souls 3 lockar också. Samt Kentucky RZ men väntar nog tills alla episoder har kommit där.

Hyper light drifter vill jag ju också namedroppa.

Medlem

Det enda spelet i den där listan som jag är intresserad av är Crackdown 3 och det kommer (som vi vet änsålänge) endast till Xbone, så... prrrrt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Det är något väldigt mycket Valve/Half-life över Hitman-teaser-bilden.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Vafan, ni glömde ju XCOM 2.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

The Division och Ghost Recon Wildlands för tusan!

Skrivet av tricky:

The Division och Overwatch är nog det jag ser fram emot mest, konstigt att inte något av dessa spel ens var med på listan.

Skrivet av Jonlissla:

Vafan, ni glömde ju XCOM 2.

Spelåret 2016, del 1

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Devan:

Men var är HL3 ?

I såna fall: ge mig Read Dead 3 och DoW3! Var är dom?

Spelet vars handling är om en het bibliotekarie som läser sig till döds för 3:e gången!
Låter spännande, take my money!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
12
Skriv svar