Dinosauriespelet Ark: Survival Evolved önskar gott nytt år – med gigantisk känguru
underbart spel, men tusan vad min dator inte gillar att köra det >_<
Tyvärr är det inte så många datorer som faktiskt gillar att köra det över huvud taget
Huvudanledningen till att jag skjuter på att spela det. Rullar skit dåligt på typ allt.
Snicksnack. Gäller bara att veta vad man ska dra upp och inte i grafikinställningarna. Sedan är det mycket mer väloptimerat nu än för några månader sen. Flyter på bra på min och mina vänners datorer.
underbart spel, men tusan vad min dator inte gillar att köra det >_<
Tyvärr är det inte så många datorer som faktiskt gillar att köra det över huvud taget
Huvudanledningen till att jag skjuter på att spela det. Rullar skit dåligt på typ allt.
Snicksnack. Gäller bara att veta vad man ska dra upp och inte i grafikinställningarna. Sedan är det mycket mer väloptimerat nu än för några månader sen. Flyter på bra på min och mina vänners datorer.
jag har låst frames på 60 men fläkten på grafikortet surrar ändå på som att det vill flyga iväg xD
tom med alting på lågt och avstängt surrar det på rätt så bra
always use the nubs for cover
Developerserna för ARK tycker jag är helt fantastiska med att leverera nya saker hela tiden. Vissa företag borde lära sig efter dem, så mycket nya saker och inte tänka "vi säljer den här t-rexen för 5 euros".
Developerserna för ARK tycker jag är helt fantastiska med att leverera nya saker hela tiden. Vissa företag borde lära sig efter dem, så mycket nya saker och inte tänka "vi säljer den här t-rexen för 5 euros".
Är inte det att förvänta sig från ett spel som fortfarande ligger i utvecklingsskedet?
Haha, kunde nästan känna cancertumören bildas i hjärnan när jag läste "developerserna".
Underbart med kängurus. Ni är välkommna in på på Svenska/EU/Noridska server.
http://arkservers.net/server/37.46.120.124:27015
Haha, kunde nästan känna cancertumören bildas i hjärnan när jag läste "developerserna".
Developersonerna hade varit hyfsat kreativt, nu när man valt att hitta på egna ord.
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Är inte det att förvänta sig från ett spel som fortfarande ligger i utvecklingsskedet?
Det hade ju varit konstigt annars...
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.