Få fler fps i Counter-Strike: Global Offensive

Medlem
Skrivet av mAwArm:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av DeFeCT:

Det här med CS:GO och FPS har nästan blivit en löjlig topic på många forum, folk som gnäller över att de BARA har 280FPS och borde kunna få ut mer med sin dator osv osv.

Jag är medveten om att CS:GO grafikmotor fungerar bättre, eller att man har ett litet övertag om man har mer FPS, men min fråga är då, hur mycket bättre tror man att man blir pga av det? Är det inte skickligheten så är det mest avgörande?

Är man kass på CS:GO på 150 FPS, så är man förmodligen kass på CS:GO med 350 FPS också.

Du har faktist ett stort övertag i proffs nivå.det uppdateras snabbare du springer snabbare bla.

allt görs snabbare ju mer fps du har väldigt udda borde inte vara

det är stor skillnad på 120 fps och 260 fps.

Springer snabbare med högre fps? Jag hoppas att du skojar...

Det gör du, inte mycket men du gör det, ha en med 120 fps och en med 260 och spring sida vid sida han med 260 kmr springa snabbare inte mycket, men det märks tillräckligt för att göra skillnad.

Samma sak gäller det updateringen utav framsen att du får en fördel

Fö är det pga enginen dom kör på samma gamla modfierade engine samma fast nyare än i hl1.

har samma konstiga saker för sig, jag vet inte varför det är så dock.

Medlem

Sen De-ranken började så känns det som om folk har börjat fuska mer.. Vet när man kollar i Overwatch så är det betydligt mycket mer uppenbara fuskare.. Typ aimbot, wallhack och sånt skit..

Brukar även kolla på gamla matcher man själv lirat efter en banwave.. Ganska kul faktiskt.. typ nästan varje match så är det nån som är vac-bannad..

12
Skriv svar