Medlem
Varningar

Av någon för mig okänd anledning så blev jag varnad (såg inte det förrän nu.. men det var i November).

Jag kan inte för min själ se vad som skulle ligga som grund för det så jag har letat i alla mina trådar kring den tiden men jag kan inte se vad jag skulle gjort för att förtjäna det.
Om det skall vara meningsfullt med att varna folk så måste ni ju berätta vad det var som föranledde det hela annars blir det helt meningslöst. Att bara ange att det var "allmän otrevlighet" hjälper inte mig att förbättra något, speciellt som jag inte kan hitta någon post av mig som jag anser vara otrevlig. Peka åtminstone på vilken tråd som man har busat i.

Det är som om Polisen skulle dela ut fortkörningsböter men det är upp till dig att ta reda på var och när det var som du körde för fort samt hur mycket för fort du körde.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Det hände mig också 2009 när jag postade korta små kommentarer lite varstans som inte tillförde någonting till någon diskussion. Det är lätt hänt att man skriver något i affekt och sedan glömmer bort det. Kolla med FZ-crew vad det kan vara.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hur ser man att man blivit varnad? Får man meddelande om det?

Medlem
Skrivet av Bennii:

Hur ser man att man blivit varnad? Får man meddelande om det?

Jao, men jag kollar i princip aldrig däruppe. Det är lite irriterande eftersom inte ens det fanns vilken anledning det var. Ser ut som någon slags template som de fyller i men anledningen var tom.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det hände mig också 2009 när jag postade korta små kommentarer lite varstans som inte tillförde någonting till någon diskussion. Det är lätt hänt att man skriver något i affekt och sedan glömmer bort det. Kolla med FZ-crew vad det kan vara.

I vilket fall så tycker man att det skulle framgå vilket inlägg/post det var.
Det enda jag hittade var när vi gav lite råd om och hur man kan sälja sin beg PS3a. Jag vet inte om det bröt mot någon slags hejdapiratregel men i så fall berätta det för mig.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Redaktör
Skrivet av azynkron:
Skrivet av walter_iego:

Det hände mig också 2009 när jag postade korta små kommentarer lite varstans som inte tillförde någonting till någon diskussion. Det är lätt hänt att man skriver något i affekt och sedan glömmer bort det. Kolla med FZ-crew vad det kan vara.

I vilket fall så tycker man att det skulle framgå vilket inlägg/post det var.
Det enda jag hittade var när vi gav lite råd om och hur man kan sälja sin beg PS3a. Jag vet inte om det bröt mot någon slags hejdapiratregel men i så fall berätta det för mig.

Det ska defintivt stå varför man får en varning. Jag vet inte varför det inte skett den här gången, och jag ber om ursäkt för att vi missat det.


signatur
1
Skriv svar