Medlem
Halo 3 Skulls

Så jag har köpt halo 3 och det var till min förvåning (är inte största fanet av halo-serien) var det oerhört bra.

Men eftersom jag har varvat det så tänker jag köra igenom det en gång till för att hitta skulls. Eftersom jag har inte internetuppkoppling till min 360 än. Mina frågor angående skullsen är :

Hur gör man när man tagit upp dom ? Får man achievements och sen kan man kasta bort dem ? För man kan ju inte gå igenom spelet med bara en skull i handen.

Och vart her man på alla effekter man får av skullsen ? Måste man he på effekterna på den svårighetsgrad man tog skullen på ?

Tacksam för svar!

Medlem

Gametrailers har en lista på vart du kan hitta alla skulls och vilken effekt dom ger.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Håll dom tills du får achievementen, sen kan du använda dom på alla banor på alla svårighetsgrader.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Du får achivements för alla guldskallar, de får du när du plockar up skallen sen är det bara att kasta iväg den och fortsätta spela eller starta om med skullen du precis hittade påslagen

Effekterna av skallarna kan du slå på oavsett vilken svårgihetsgrad du väljer, tänk på att du bara kan hitta skullsen på normal eller högre svårighetsgrad dock.

Om jag var du skulle jag bara leta upp alla skallar lite snabbt genom att hoppa genom banorna och sedan slå på en 4-5 stycken och spela igenom hela spelet på heroic då du säkerligen kommer rada upp de flesta scoring achivementsen oxå.

Lycka till, Skulls är skitkul

Medlem

jag får inga achievments när jag tar upp dom och vart fasen her man på allting ? finns ju ingen meny ser det ut som..

Medlem
Skrivet av Peppeoll:

jag får inga achievments när jag tar upp dom och vart fasen her man på allting ? finns ju ingen meny ser det ut som..

Tryck på X i campaign-menyn.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Du får bara av vissa skulls.. s.k silverskulls men ifall det är Gold skulls så borde du få :S Du får typ gå in på Campaign soch sen settings där kan du sätta på/stänga av skullsen..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar