Hur gick det då?

Medlem
Hur gick det då?

Mitt försök till att göra en Lets-play ligger lite på is. Mesta dels för att tiden inte finns till samt för att min mormor åkt in och ut från akuten under hela vintern så jag har bara inte kommit mig för att sätta mig och göra en inspelning, orken har helt enkelt inte funnits.

Men det har blivit lite streams på Twitch i alla fall med Destiny. Bland annat så tog vi Oryx för första gången så det var ju något som var jäkligt skoj mitt i allt det tråkiga som annars har varit min vinter hittills.

Nu har vi även kommit igång på allvar med att planera för en USA resa till sommaren, San Francisco, L.A, San Diego och Las Vegas. Någon som har varit på någon av platserna och har tips på sånt man måste göra/se när man är där?

#blogg


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem
Hur gick det då?

Länk till Twitch! Har precis börjat göra Nighfall Strikes och behöver lite inspiration innan jag ger mig på Oryx.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Länk till Twitch! Har precis börjat göra Nighfall Strikes och behöver lite inspiration innan jag ger mig på Oryx.

http://www.twitch.tv/ddevolution/v/34645777
7 h playtime och det är bara andra delen av raiden men vi lyckades tillslut. I stort sett ingen som hade gjort hela raiden innan så allt var trials and errors


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem
Skrivet av Devolution:
Skrivet av 73mpl4R:

Länk till Twitch! Har precis börjat göra Nighfall Strikes och behöver lite inspiration innan jag ger mig på Oryx.

http://www.twitch.tv/ddevolution/v/34645777
7 h playtime och det är bara andra delen av raiden men vi lyckades tillslut. I stort sett ingen som hade gjort hela raiden innan så allt var trials and errors

Jisses, då har jag nått att göra i helgen. Thanks!

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Devolution:
Skrivet av 73mpl4R:

Länk till Twitch! Har precis börjat göra Nighfall Strikes och behöver lite inspiration innan jag ger mig på Oryx.

http://www.twitch.tv/ddevolution/v/34645777
7 h playtime och det är bara andra delen av raiden men vi lyckades tillslut. I stort sett ingen som hade gjort hela raiden innan så allt var trials and errors

Jisses, då har jag nått att göra i helgen. Thanks!

Haha, ja. Har inte tittat igenom den själv men vet att en snubbe vi spelade hade micken på mute vilket var bra för han whinade på typ allt Kan vara skönt att slippa höra det


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem

Kom precis iväg själv till USA förra sommaren, då första försöket lyckades infinna sig precis på den 11:e sep 2001...

SF: Fishermans Warf, kika på Lombard Street och gå över Golden Gate bron och allmänt bara njuta av en väldigt skön stad. Ta med långärmade tröjor då staden är blåsig och kall. (åtminstone när jag var där)

LA: Universal Studios är ett måste, men även att kika på Hollywood och liknande. Min favoritstad av de jag besökte då.

SD: Ingen aning

LV: GAMBLING all the way! Nattlivet är även att rekommendera. Kika gärna in på Battlefield (en gunrange) för att få panga med lite automatvapen som man själv får välja. En höjdpunkt för mig som vapenfantast!


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Kom precis iväg själv till USA förra sommaren, då första försöket lyckades infinna sig precis på den 11:e sep 2001...

SF: Fishermans Warf, kika på Lombard Street och gå över Golden Gate bron och allmänt bara njuta av en väldigt skön stad. Ta med långärmade tröjor då staden är blåsig och kall. (åtminstone när jag var där)

LA: Universal Studios är ett måste, men även att kika på Hollywood och liknande. Min favoritstad av de jag besökte då.

SD: Ingen aning

LV: GAMBLING all the way! Nattlivet är även att rekommendera. Kika gärna in på Battlefield (en gunrange) för att få panga med lite automatvapen som man själv får välja. En höjdpunkt för mig som vapenfantast!

Tack Massa bra tips där!

Skjuta automatvapen i LV låter inte som en helt dum idé, så den ska jag framföra till övriga i sällskapet som åker.

Gällande Golden Gate bron så har vi tänkt hyra cykel och cykla över den - tror det kan vara trevligt.


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem

Los Angeles är magiskt. Jag gillade hela området runt Disneyland i Anaheim, men jag rekommenderar verkligen Knotts Berry Farm och Universal Studios också. Jag ska nog sikta på att åka tillbaka dit för Blizzcon i år.

Medlem
Skrivet av Stephan:

Los Angeles är magiskt. Jag gillade hela området runt Disneyland i Anaheim, men jag rekommenderar verkligen Knotts Berry Farm och Universal Studios också. Jag ska nog sikta på att åka tillbaka dit för Blizzcon i år.

Mm är många som säger att LA är väldigt vackert och en underbar stad att vara i så ska bli kul att komma dit. Blir första gången jag är där så


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

1
Skriv svar