Thieves Guild kommer till The Elder Scrolls Online

Robot
Medlem
Thieves Guild kommer till The Elder Scrolls Online

hmm kanske borde börja med TESO då

Medlem

Lite roligt att de lägger in EA i spelet.

Medlem

Kanske dags att återvända till ESO, Thieves guild är ju storfavoriterna!

Medlem

Jag som inte är färdig i orsinium än..

FYI: Nått som även är anmärkningsvärt med thieves guild patchen är att spelet får 64 bit support, något som kommer öka prestandan avsevärt på PC versionen. Min cpu jublar.

Medlem
Skrivet av Ergo:

Jag som inte är färdig i orsinium än..

FYI: Nått som även är anmärkningsvärt med thieves guild patchen är att spelet får 64 bit support, något som kommer öka prestandan avsevärt på PC versionen. Min cpu jublar.

Varför skulle prestandan bli avsevärt bättre med 64-bitarsstöd?

Gen
Medlem
Skrivet av t0rd:
Skrivet av Ergo:

Jag som inte är färdig i orsinium än..

FYI: Nått som även är anmärkningsvärt med thieves guild patchen är att spelet får 64 bit support, något som kommer öka prestandan avsevärt på PC versionen. Min cpu jublar.

Varför skulle prestandan bli avsevärt bättre med 64-bitarsstöd?

64-bitars processer kan allokera mer än 2GB RAM. Ingen prestandaförbättring, dock en mjukare och jämnare upplevelse inkl kortare laddningstider? (gissar)

Medlem

Vad häftigt att man kan stjäla från skuggor. Har alltid undrat om skuggor bär med sig något vettigt och värdefullt. Dom brukar ju vara rätt svårfångade också.

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av t0rd:
Skrivet av Ergo:

Jag som inte är färdig i orsinium än..

FYI: Nått som även är anmärkningsvärt med thieves guild patchen är att spelet får 64 bit support, något som kommer öka prestandan avsevärt på PC versionen. Min cpu jublar.

Varför skulle prestandan bli avsevärt bättre med 64-bitarsstöd?

64-bitars processer kan allokera mer än 2GB RAM. Ingen prestandaförbättring, dock en mjukare och jämnare upplevelse inkl kortare laddningstider? (gissar)

Zenimax menar även att det kommer fixa vissa sk "performance issues" med PC versionen men det blir väl att vänta o se om det blir någon märkbar skillnad.

Medlem

Existerar detta spel fortfarande?


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem

Blev ironiskt nog sugen på att ta upp spelet igen.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

1
Skriv svar