Egna kartor i Far Cry 4 och Far Cry 5 mapeditorn.

Medlem
Lite bilder från min karta i Far Cry 5 editorn, PC .
Medlem

Testar den banan imorgon! Vad heter den?

Medlem
Skrivet av Tommi:

Testar den banan imorgon! Vad heter den?

Den är Inte klar ännu ,första gången som jag testar testar scripts med ljud och andra effekter som aktiveras av spelaren ,
Använder också Steve 64 B editor mod som lägger till fler effekter och andra föremål .

Här är ett par videos med ett speltest av scrips om nån vill se vad man kan göra i editorn, en del höga ljud effekter .
Lånar mycket idéer från spel och filmer .

Lite bilder från en annan karta jag bygger på

Försöker återskapa atmosfären från Silent Hill mm.

Julkort gjort i Far Cry 5 arcade editorn på PC.

Medlem
Skrivet av sky one:

Den är Inte klar ännu ,första gången som jag testar testar scripts med ljud och andra effekter som aktiveras av spelaren ,
Använder också Steve 64 B editor mod som lägger till fler effekter och andra föremål .

Här är ett par videos med ett speltest av scrips om nån vill se vad man kan göra i editorn, en del höga ljud effekter .
Lånar mycket idéer från spel och filmer .

Som om man inte redan var sugen på ett köp.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

@Mr.Waterboy: Tack, säg till om du också bygger kartor i editorn på PC,kul att se vad andra skapar.

Medlem

Trevlig sommar alla FZ läsare och redaktion och tack för en bra sida.

Medlem
Far Cry 5 editor mod, innehåller höga lljudeffekter.

Jag blev lite inspirerad att bygga något efter att ha spelat Dead Space spelen igen.

Medlem
Min test karta byggd i Far Cry 5 kart editor mod, videon innehåller höga ljudeffekter,blod och några zombies,jag testar olika funktioner i modden,

Bygger en test karta inspirerad av Dead Space i steve64b kart editor mod, innehåller, blod, höga ljudeffekter.
Korridoren i början är skapad av Cold_Blast och hämtad från kartan sci fi asset om någon bygger kartor.

Skriv svar