Overwatch-betan återvänder med nytt material nästa vecka

Robot
Overwatch-betan återvänder med nytt material nästa vecka
MEG
Medlem
Overwatch-betan återvänder med nytt material nästa vecka

Inom en snar framtid finns det bara multiplayer shooters


signatur

Death is only the beginning

Medlem

hade ju varit nice med betainv. tror jag aldrig fått en inv till blizzards betor förutom till hs typ veckan innan det släpptes

har väntat länge efter en bra shooter man kan nöta i åratal såsom man gjorde med cs på den gamla goda tiden. Overwatch ser ut att kunna vara vara ett sådant spel

Medlem

Passar ju si så där när Dying light enhanced edition kommer ut då samt deras nya expansion The following.

Medlem
Skrivet av MEG:

Inom en snar framtid finns det bara multiplayer shooters

Nej


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem

Hoppas hoppas! Kommer jag ej in gråter jag i en vecka medan jag fortsätter grinda mina aincent's som aldrig dropar i D3...

Medlem

inte ens intresserad.. såg mediokert ut när jag såg streams förut

Medlem

Ge mig! Har hört mycket bra om det här. Jag som gillade Team Fortress 2 ser det här som en rejäl uppföljare!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Mo0rbid:

hade ju varit nice med betainv. tror jag aldrig fått en inv till blizzards betor förutom till hs typ veckan innan det släpptes

har väntat länge efter en bra shooter man kan nöta i åratal såsom man gjorde med cs på den gamla goda tiden. Overwatch ser ut att kunna vara vara ett sådant spel

Testa CS:GO. Du kan inte bli besviken om du gillar/gillade 1.6.

Medlem

Ge mig! Jag spelade förra betastresstest inviten, det var helt fantastiskt. Nu vill jag bara ha mer, mer, mer!

Gnällkuk
Skrivet av Magi:

Ge mig! Jag spelade förra betaweekend inviten, det var helt fantastiskt. Nu vill jag bara ha mer, mer, mer!

Samma här, om du syftar till stresstesten. Var redigt ointresserad av spelet innan men blev helt hooked under de två dagar jag hann spela det!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av Magi:

Ge mig! Jag spelade förra betaweekend inviten, det var helt fantastiskt. Nu vill jag bara ha mer, mer, mer!

Samma här, om du syftar till stresstesten. Var redigt ointresserad av spelet innan men blev helt hooked under de två dagar jag hann spela det!

Makes three of us! Var förvisso intresserad redan innan, men blev helt såld under den helgen, köpte det på måndagen efter.

Medlem

Jag hade chansen att komma in i första betan (pga jag känner en av level designers) och spelade i över 700 timmar men sedan tog det stopp, var kul i början men sedan var det inte längre intressant, kan vara pga att man nött alla hjältar och banor samt att det inte fanns något system för progression, blir en till koll men tveksamt om jag kommer spela så mycket.

Medlem
Skrivet av lillbrorsan:

Jag hade chansen att komma in i första betan (pga jag känner en av level designers) och spelade i över 700 timmar men sedan tog det stopp, var kul i början men sedan var det inte längre intressant, kan vara pga att man nött alla hjältar och banor samt att det inte fanns något system för progression, blir en till koll men tveksamt om jag kommer spela så mycket.

Klart man tröttnar efter 700 timmars playtime. Som att sitta o måla samma sak i 700 timmar, man måste ha lite variation i gemet för att de ska va något långvarigt kul. Nu har inte jag spelat overwatch ännu så har inget att yttra mig om angående gameplay osv. Men finns nog inget spel som skulle hålla i 700 timmar för mig. Jo möjligtvis final fantasy xv och VII remaken men det vet vi inte än

Medlem
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av lillbrorsan:

Jag hade chansen att komma in i första betan (pga jag känner en av level designers) och spelade i över 700 timmar men sedan tog det stopp, var kul i början men sedan var det inte längre intressant, kan vara pga att man nött alla hjältar och banor samt att det inte fanns något system för progression, blir en till koll men tveksamt om jag kommer spela så mycket.

Klart man tröttnar efter 700 timmars playtime. Som att sitta o måla samma sak i 700 timmar, man måste ha lite variation i gemet för att de ska va något långvarigt kul. Nu har inte jag spelat overwatch ännu så har inget att yttra mig om angående gameplay osv. Men finns nog inget spel som skulle hålla i 700 timmar för mig. Jo möjligtvis final fantasy xv och VII remaken men det vet vi inte än

haha "kul i början" 700 timmar är grymt mycket speltid

Medlem
Skrivet av MEG:

Inom en snar framtid finns det bara multiplayer shooters

Finns ju 29st moba annars

Medlem

Jag skulle vilja se kooperativt spelande med delad skärm på konsolversionerna, det är troligen inget som den stora massan efterfrågar och därmed kommer det heller inte implementeras. Samt misstänker jag att mest krut kommer läggas på PC-versionen och klarar konsolerna ens att driva det i någon vettig uppdateringsfrekvens.

Men en kan alltid drömma..

Medlem

Rättning:

Citat:

Hade du tillgång till den förra betan så kan du spela nu igen.

Detta stämmer inte. Folk som spelade i beta test weekend har inte tillgång till den här Overwatch-betan, om dom inte blivit inbjuden igen.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar