Colin Mcrae DIRT

Medlem
Colin Mcrae DIRT

Sweet brorsan köpte prec Colin Mcrae DIRT till Xboxen, vi har lirat halvmkt redan, as härligt spel, rekommenderas varmt för alla som gillar Bil spel! ;D,
Bara ovänta på Assasins Creed och sänkt pris på BIoshock

Medlem

Nice tack för rekomendationen:P


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Nemas problemas ;D

Medlem

japp Colin Mcrae är riktigt härligt bilspel, dock så har jag tröttnat på det. Det var förmycket med buggybilar och lastbilar som jag inte tycker hör hemma i Colin Mcrae serien men men.

Youtube-proffs
Skrivet av jojon:

japp Colin Mcrae är riktigt härligt bilspel, dock så har jag tröttnat på det. Det var förmycket med buggybilar och lastbilar som jag inte tycker hör hemma i Colin Mcrae serien men men.

Lastbilar? SHEET ja drar till affären nu


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Nej du har rätt jojon, litte halvdrygt med det ibland, iallafal dom stora klumpiga 4wd Bmwarna kmr inte ihåg vad det hette, jag vill ha lite mer "rally" liksom, t.ex. Evon, subarun, 307an osv , polish gillar du buggy bilar osv så äre ett klockrent spel :D, helt sjukt skön känsla i det grafiken 10/10 :Dtkr jag iaf;D

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av jojon:

japp Colin Mcrae är riktigt härligt bilspel, dock så har jag tröttnat på det. Det var förmycket med buggybilar och lastbilar som jag inte tycker hör hemma i Colin Mcrae serien men men.

Lastbilar? SHEET ja drar till affären nu

HAHAHHAHAHH!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar