Har nu Xbox 360 Elite

Inaktiv

Är din xbox 360 elite också seg i startup? Jag tycker också att interfacet laggar lite också precis när man startat den. Minns inte om min gamla xbox som jag sålde höll på så.

Inaktiv

no, det har jag inte märkt,
men kompisen som också köpte elite kör via hdmi och där låter uppstart låten annorlunda det är allt

Inaktiv

Det kanske var så på gamla xboxen också. Tar kanske en 3-4 sekunder från och med att man startat den tills bilden dyker upp men den låter ju mindre och verkar inte typ få "disc is unreadable" lika ofta som gamla xboxen. Men det är väl såna smällar man får ta. Jag är glad bara man slipper alla disc unreadable på spel osv.

Inaktiv

Idag köpte jag mig en XBOX ELITE på SIBA i Göteborg (Järnbrott). Såg på ett forum att den bara kostade 3495 där, tyckte de lät för billigt, men jag åkte till siba idag och dom hade fått in endast 3 exemplar av Elite i fredags! Dom säljs för inköpspriset sa han???

jaja

3495kr betalade jag ialafall!

Satt en BENQ läsare i den? Är HELNÖJD och vilket pris!

Jag hade en gammal gamertag som jag tog fram men kan man inte utnyttja xbox live 1 månad som man får med när man köper konsollen eller hur funkar det?

Någon som har koll?:D

Inaktiv

tyvärr har ingen koll.
vill bara säga.

grattis till 360 elite,
med alla äldre och nya spel så lär du få kul lång tid framöver

Inaktiv

Hämtade ut min Elite i helgen. Men vet inte riktigt om det är någon skillnad på ljudnivån på den, men då det aldrig har varit något som stört mig så bryr jag mig inte överhuvudtaget. Är helnöjd ändå;)

Inaktiv

Låter Elien mycke när man spelarspel från skiva?

Har inte köpt nåt spel ännu! Bara spelat demospel!

Tänkte skaffa xbox live så man kan spela Street Fighter 2 Turbo online!

men den är väldigt tyst annars:)

Tack!

Inaktiv

den låter knappt alls när du kör skiva i den.
oavsett om det är spel, musik eller dvd film.

min gamla premium däremot var hemsk.

Medlem

Ni som skaffat Elite och tidigare haft en 360. Var har ni bytt in den och hur mycket pengar har ni blivit tvugna att lägga till? Är sugen på om dett finns bra erbjudanden. Har inte sett något på GAME än.

Inaktiv
Skrivet av Spectral:

Ni som skaffat Elite och tidigare haft en 360. Var har ni bytt in den och hur mycket pengar har ni blivit tvugna att lägga till? Är sugen på om dett finns bra erbjudanden. Har inte sett något på GAME än.

Göteborg så finns det 2 Game ställen.
på det ena stället fick dom in 4 st elite.
och där var det så att om man lämna in premium och 3 st 360 spel så var det värt 2.500 sen fick man betala resten. och elite kostar 4.400 där.

men på EB games var det tydligen så att om du lämnar in premium och 5 st 360 spel då betalar du bara 99 kr för elite.

fast då måste dom 5 inbytes spelen vara nya och bra.

men det bästa är nog om du lyckas sälja din 360 till någon.
och sen köpa elite på siba eller elgiganten.

att lämna in grejer i inbyte är sällan en bra deal.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Spectral:

Ni som skaffat Elite och tidigare haft en 360. Var har ni bytt in den och hur mycket pengar har ni blivit tvugna att lägga till? Är sugen på om dett finns bra erbjudanden. Har inte sett något på GAME än.

Göteborg så finns det 2 Game ställen.
på det ena stället fick dom in 4 st elite.
och där var det så att om man lämna in premium och 3 st 360 spel så var det värt 2.500 sen fick man betala resten. och elite kostar 4.400 där.

men på EB games var det tydligen så att om du lämnar in premium och 5 st 360 spel då betalar du bara 99 kr för elite.

fast då måste dom 5 inbytes spelen vara nya och bra.

men det bästa är nog om du lyckas sälja din 360 till någon.
och sen köpa elite på siba eller elgiganten.

att lämna in grejer i inbyte är sällan en bra deal.

blir nog så att jag säljer min till en polare och köper den på siba eller elgiganten, har dock inte sett den på siba om man kollar på deras hemsida?

Inaktiv
Skrivet av Spectral:

Ni som skaffat Elite och tidigare haft en 360. Var har ni bytt in den och hur mycket pengar har ni blivit tvugna att lägga till? Är sugen på om dett finns bra erbjudanden. Har inte sett något på GAME än.

Låter ju kanon!

Spelen jag väntar på är Virtua Fighter 5 och Halo 3.

Men man blir ju lite sugen på o köpa nåt annat!

Gears of War 3 är ju kul men de har jag redan klarat av när jag hade min gamla xbox.

Fy faan va snyggt de blir när man kör på LCD 720P

köpte en ny samsung lcd igår. mumma!

Medlem

Var varit runt och läst på lite olika forum under kvällen, verkar tyvärr som en hel del har fått RLOD på sina nya Xbox360 elite's också… =/

Helt otroligt… vad gör MS för att åtgärda detta... hoppas nya Falcon åtgärdar det värsta…

Verkar som Lot nummer 0728 är värst drabbat...
Detta diskuteras både på Loading.se och Playing bl.a.

http://loading.se/forum.php?thread_id=21646&page=6

Inaktiv
Skrivet av Evil_KuRT:

Var varit runt och läst på lite olika forum under kvällen, verkar tyvärr som en hel del har fått RLOD på sina nya Xbox360 elite's också? =/

Helt otroligt? vad gör MS för att åtgärda detta... hoppas nya Falcon åtgärdar det värsta?

Verkar som Lot nummer 0728 är värst drabbat...
Detta diskuteras både på Loading.se och Playing bl.a.

http://loading.se/forum.php?thread_id=21646&page=6

Alltså fy fan va pinsamt


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av Evil_KuRT:

Var varit runt och läst på lite olika forum under kvällen, verkar tyvärr som en hel del har fått RLOD på sina nya Xbox360 elite's också? =/

Helt otroligt? vad gör MS för att åtgärda detta... hoppas nya Falcon åtgärdar det värsta?

Verkar som Lot nummer 0728 är värst drabbat...
Detta diskuteras både på Loading.se och Playing bl.a.

http://loading.se/forum.php?thread_id=21646&page=6

Ajdå då skall jag nog vänta tills falcon kommer.

Medlem

Vad är meningen med den stora hårddisken? Finns väl inga HD-filmer att ladda ner för oss eller?
Bara att streama all film och musik direkt från datorn med TVersity t.ex.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

den där snubben som fick rlod hade ju ställt sin 360 så att den var inklämnd och fick inget utrymme för luft.

*Haha, RLOD idag igen. Komiskt, lol. Men sen ställde jag den upp, då gick det mycket bättre. Blev ju knappt ens varm, och lät inte lika mycket för den delen heller. När den låg ner var det väldigt trångt för Xboxen, troligen därför det som hände, hände.*

skrev han.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

den där snubben som fick rlod hade ju ställt sin 360 så att den var inklämnd och fick inget utrymme för luft.

*Haha, RLOD idag igen. Komiskt, lol. Men sen ställde jag den upp, då gick det mycket bättre. Blev ju knappt ens varm, och lät inte lika mycket för den delen heller. När den låg ner var det väldigt trångt för Xboxen, troligen därför det som hände, hände.*

skrev han.

Han var inte den ända som fått RLOD på Loading.se och Playing.se, fler på minhembio.se som också har problem med sina.

Inaktiv
Skrivet av yonaz:

Vad är meningen med den stora hårddisken? Finns väl inga HD-filmer att ladda ner för oss eller?
Bara att streama all film och musik direkt från datorn med TVersity t.ex.

Kommer till Europa nån gång i höst.

Medlem

Har bokat en Elite nu. 99kr bara. w00t.gif

Tänker byta in fem tråkiga spel samt min premium, bra bra.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

12
Skriv svar