"Måste" ha spel?

Inaktiv

Måste ha spel för mig till höst blir, Bioshock - Halo 3 - GTA IV har ja dom behöver ja inte ha några andra


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Medlem

spel lisa man måste ha guitar hero 2 eller 3 ock bomberman live och bioshock:up::up::up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

få se nu, Skate, Assassin's creed, Halo 3, GTA IV.

Tror jag kan nöja mig med det

Medlem

Rock band
Guitar Hero 3
Bioshock
Halo 3


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

Listan kan (tydligen) göras hur lång som helst. Låt Drunken Monkey Boxers tidigare inlägg vara ett bevis på det


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

det är ett kameo 2 på g också eller ?

Inaktiv

Har 46 spel till min krysslåda nu. Och bara Colin Dirt är skoj att spela lite numera. =/ Har tröttnat på resten. Men GTA 4 som kommer tycker jag är ett måste ha-spel... eftersom de andra spelen var kul. Från GTA till GTA San Andreas.

Inaktiv

kanske dax att det börjar komma bra massiva online spel till konsoller också snart.

finns väl inga direkta hinder för det.

hd finns ju i båda konsollerna.

Medlem

mjo mass effect ser mycket intressant ut.. men saknar ett riktigt rpg ala NWN anda..

Inaktiv
Skrivet av eCore:

mjo mass effect ser mycket intressant ut.. men saknar ett riktigt rpg ala NWN anda..

Blue Dragon är ett ganska så ok RPG iallafall. Riktigt kul spel tycker jag. Fast till viss del så verkar det lite för barnsligt. :s Men men, är på 3 skivor så det tar nog ett tag o spela igenom.

Medlem

BioShock måste du skaffa! kommer bli så otroligt bra, det är inte 360 exklusivt men endå .:P

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

kanske dax att det börjar komma bra massiva online spel till konsoller också snart.

finns väl inga direkta hinder för det.

hd finns ju i båda konsollerna.

age of Conan kommer väl till 360 så där har du nog ett bra MMORPG

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av BangBoomBang:

kanske dax att det börjar komma bra massiva online spel till konsoller också snart.

finns väl inga direkta hinder för det.

hd finns ju i båda konsollerna.

age of Conan kommer väl till 360 så där har du nog ett bra MMORPG

hoppas du har rätt

Inaktiv
Skrivet av Plozz:

BioShock måste du skaffa! kommer bli så otroligt bra, det är inte 360 exklusivt men endå .:P

Har spelat igenom det nu. Trots att jag sa det inte är nåt spel av typen jag gillar. :/ Hehe... Vart lite fast i det iallafall o var tvungen o fortsätta.

Inaktiv

Ett måste-spel för mig är GTA IV just nu. Fick min Lost Planet för en vecka sen.


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

För mig är måste ha spelen till 360:

Assassins Creed
Bioshock
Halo 3
Mass Effect

Medlem

mjo beredd att hålla med mr.Bear ;D,

Dead rising 2 blir nog sweet (y)

Medlem
Skrivet av Haisty:

mjo beredd att hålla med mr.Bear ;D,

Dead rising 2 blir nog sweet (y)

Även om jag verkligen ser fram emot Dead Rising 2 så har ju Capcom inte utannonserat det ännu, så vi har ju egentligen ingen aning om det kommer överhuvudtaget. Men många rykten pekar ju på att det kommer så man ju alltid hoppas.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

12
Skriv svar