Medlem
Trophies

Tja

Jag undrar om det går att ta bort trophies, inte så man tar bort alla. Utan om man vill ta bort ett spel och dess trophies.

MvH Denka


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

Jag tror det ska gå.
Du har ju två ställen där speldata är sparade. Det ena har dina sparfiler och det andra stället har eventuell installerad data, nerladdade patchar osv.
Om du raderar den ena eller andra (kanske båda?) så bör nog dina trophies för det spelet försvinna.
Men som sagt, jag är inte säker på detta. Känns bara logiskt att det borde vara så.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Jag tror inte det går att ta bort trophies. Dom är kopplade till ditt konto så även om du avinstallerar spelet och tar bort alla sparfiler så kommer du fortfarande ha kvar trofeerna.


signatur
Medlem

Okej, men tack för svaren får ta och kolla runt lite på mitt konto osv.


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

Trophies sparas väl även på en server online så det kan nog vara svårt att ta bort.

Har du 100% på något pinsamt spel?

Medlem

haha, om det så vore spelade Gudfadern och tyckte att alla trophies skulle vara lätta att få, men när jag varvat det så fattades en trophy och det var Execution styles..
Men det värsta va att jag bara hade en execution style kvar för att få den..

Men pallar inte spela om hela spelet igen för att få den


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

inK
Medlem

Är du endast en trophy ifrån Platinum? Då är det klart som tusan du orkar spela det igen!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

nån som fått platinum på MW?


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Som jag förstår det så kan du inte ta bort dina trophies på något sätt. Vill du inte se dem på din PS3a så tror jag det ända sättet är att göra en återställning av systemet. Problemet är att så fort du "råkar" starta spelet så kommer dina trophies att synkas ner till din konsol igen

1
Skriv svar