Ny PS3, billiga spel!

Inaktiv
Ny PS3, billiga spel!

Hej.

Nu till julen kommer jag få en PS3, antar jag/nästintill 100% på att jag får.

Så jag tänkte bara höra efter med alla er om vilka spel man bara inte får missa... gärna lite äldre spel som kanske är billigare nu!

Hade tänkt skaffa:
Uncharted
BF BC
och nåt till att börja med iallfall,

men om ni har tips på några bra spel som är billiga nu pga jul/är lite gamla så tipsa!

Medlem

Bra val, båda spelen är riktigt bra och roliga!

Jag kan rekommendera att skaffa Uncharted 2: Among Thieves med, inget gammalt spel, men det är det bästa spelet som finns till PS3 enligt väldigt många!

Sen så har vi Metal Gear Solid 4, Grand theft auto 4 och Ratchet & Clank: Tools of destruction som är billiga och riktigt bra spel!

Medlem

låter hur lajbans som helst då får vi hålla tummarna att tomten kommer med ett ps3 till dig

Framförallt är där två spel som man verkligen Inte får missa.

det är:
Uncharted: Drake's Fortune.
Uncharted: Among theavs.

sen finns det ju massa andra bra spel man kan tipsa om.

Call of Duty 5 (Nazi Zombies är asroligt då man har polare över)
Modern Warfare - bra Mp och Kampanj
Modern Warfare 2 - Bra Multiplayer och Co-op
Gran Torismo 5
Dead Space
Bioshock
GTA 4
Resistance spelen är med sjukt bra


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

hehe ja det hoppas jag med att han gör!

Uncharted 2 hade jag ju givetvis tänkt skaffa, men ska se till att klara 1an först och då kanske 2ans pris sjunkt lite!
samma gäller MW2 att priset kanske sjunker lite då jag redan klarat 1an och 2ans single player på dator

men blir säkert bra! tack

Medlem

Jag rekommenderar lite billiga nedladdningsbara spel som:

Super Stardust HD
Critter Crunch
Pixeljunk Shooter
Wipeout HD (lite dyrare än andra nedladdningsbara spel men väl värt pengarna)
Flower

Dessa spel är kanske inte lika komplexa som fullprisspel men de tar ofta en idé och utvecklar den väl och kan ge lika många speltimmar som fullprisspel.

Medlem

Måste bara lägga till mina favoriter.
Motorstorm, både ettan och tvåan. Du lär hitta dom för en billig peng och få massor av tokrolig racing för dina slantar!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:

Måste bara lägga till mina favoriter.
Motorstorm, både ettan och tvåan. Du lär hitta dom för en billig peng och få massor av tokrolig racing för dina slantar!

aa motorstorm är tokroliga.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Hur kan man säga att Resistance är bra..det är det absolut sämsta spel jag lirat på PS3. Fienderna är extremt korkade, vännerna likaså, ens vapen beter sig som om de var vattenpistoler, pröva demot så förstår du varför du inte ska köpa..

Medlem

jag säger infamous all the way. spelar det just nu och jag är en newbie när det gäller ps3, fick det bara för drygt två veckor sedan. har varvat metal gear 4 och spelar nu infamous. det spelet har gått net rätt mycket i pris nu också, och de ger dig säkert många timmar av spelande också.

Medlem

Littlebigplanet är ju väldigt billigt nu förtiden , det borde du skaffa för det är riktigt mysigt att spela med polarna


signatur

Mjölk är inte gott

Medlem

Jag älskade bf bc men jag har prövat demot till bc 2 och tycker att du borde spara pengarna tills den istället,
uc 1&2
boarderlands
fatprincess(ganska kul att köra ibland)
gt 5
mirrors edge
biohock
demons soul
cod waw&mf2

Medlem

Dagens tips.

Tekken 6 för 399:- på discshop.se bara idag via deras julkalender.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Oblivion, en av de bästa spel som någonsin gjorts enligt mig

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Hur kan man säga att Resistance är bra..det är det absolut sämsta spel jag lirat på PS3. Fienderna är extremt korkade, vännerna likaså, ens vapen beter sig som om de var vattenpistoler, pröva demot så förstår du varför du inte ska köpa..

Jag vet inte hur, men fulla spelet är grymt mycket bättre än demot.

Inaktiv

Har inte BF BC en rätt bra single-player dock? Jag gillar FPS spel med lite story i singleplayern som MW hade tex

Och isånafall bör man inte spela ettan först? :]

Medlem

Killzone 2 är nog relativt billigt nu :). Hört att det ska vara riktigt bra.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Killzone 2 är nog relativt billigt nu :). Hört att det ska vara riktigt bra.

Dock jäkligt kort, jag klarade ut det på 4,5 timmar! Men som tur är så har det ett riktigt bra multiplayerläge!

Köpte mitt exemplar för drygt 270 kr på spelbutiken.se

EDIT Såg just att Quantum of solace endast kostar 188 kronor och jag blev lite sugen på att köpa det. Någon som har det och kan berätta om det är värt att införskaffa?

Medlem

God of War collection från axelmusic är inte illa, 312 + 20 frakt tadaa 2 skitgrymma singelspel och GoW III demo nyckel

Medlem

Little Big Planet! :heart:

Medlem

Fallout 3 GOTY för 399 på webhallen

Inaktiv
Skrivet av Flesheater:

Fallout 3 GOTY för 399 på webhallen

redan klarat på datorn med alla DLCs och tusentals mods 8)

Har nu köpt mig en bra hdmi kabel också tihi..
Om jag ska köpa en handkontroll till, vart köper jag en billig bra handkontroll? Är det någon skillnad på Sonys och Siaxis?

Medlem

Båda är Sonys. Skillnaden är att det inte finns någon skakfunktion på Sixaxis versionen.

Vet inte ens om den går att köpa fortfarande. Men Dual Shock 3 är att föredra.

Medlem

Om ingen nämnt det så skulle ju Heavenly Sword kunna vara något i väntan på GoW III. Måste vara väldigt billigt nu (då jag köpte det hyffsat billigt för ett bra tag sen).

Medlem

Dom som har missat Bioshock borde skjuta sig lätt det bästa spelet ja spelat

Medlem

Kan rekommendera Tekken 6 och Little Big Planet samt Mirror's Edge. Tre riktigt bra spel. Även Skate 2 är riktigt bra.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

Säkert en väldigt dum fråga Men om man beställer från Axelmusic, vilket är import?
Funkar det lika bra som om jag skulle beställa från t.ex. webhallen?

Medlem

Ja, Ps3 är regionsfri.

Inaktiv

Varför har man inte alltid beställt därifrån för? skiljer ju nästan 200kr på nyare spel!
Då har man ju råd med alla tre spelen som jag tänkte införskaffa!

MAG, BFBC2 och AVP

1
Skriv svar