Man At Arms smider mäktigt Bloodborne-vapen

Robot
Medlem
Man At Arms smider mäktigt Bloodborne-vapen

Jäklar vad häftigt! Önskar man kunde göra sånt här själv, men det krävdes ju väldigt många för att göra bara 1 svärd.

Medlem

Undrar vad priset för ett sådant vapen skulle hamna på.

Medlem

Man at arms är en sjukt intressant kanal för övrigt. De gör replikor av väldigt många olika spelvapen.

Medlem

Dom har nog aldrig gjort en exakt replika. Förstår inte varför folk tycker att dom gör ett bra jobb.
Blir besviken varenda gång jag ser en av deras videos.

k3m
Medlem
Skrivet av tjorb:

Dom har nog aldrig gjort en exakt replika. Förstår inte varför folk tycker att dom gör ett bra jobb.
Blir besviken varenda gång jag ser en av deras videos.

jag blir också besviken. inte för att det bara blir något likadan, utan för att de slarvar. och när de visar vapnet i handling så ser det ut att suga. fast det i sig är ju intressant att se. hur funktionsodugliga de egentligen är

Medlem
Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av tjorb:

Dom har nog aldrig gjort en exakt replika. Förstår inte varför folk tycker att dom gör ett bra jobb.
Blir besviken varenda gång jag ser en av deras videos.

jag blir också besviken. inte för att det bara blir något likadan, utan för att de slarvar. och när de visar vapnet i handling så ser det ut att suga. fast det i sig är ju intressant att se. hur funktionsodugliga de egentligen är

Om du förväntar dig att spelvapen ska vara funktionsdugliga så tror jag du måste komma tbx t realism. Enda funktionsdugliga är Gta San Andreas Pink Dildo


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

k3m
Medlem
Skrivet av electric8:
Skrivet av k3m:
Skrivet av tjorb:

Dom har nog aldrig gjort en exakt replika. Förstår inte varför folk tycker att dom gör ett bra jobb.
Blir besviken varenda gång jag ser en av deras videos.

jag blir också besviken. inte för att det bara blir något likadan, utan för att de slarvar. och när de visar vapnet i handling så ser det ut att suga. fast det i sig är ju intressant att se. hur funktionsodugliga de egentligen är

Om du förväntar dig att spelvapen ska vara funktionsdugliga så tror jag du måste komma tbx t realism. Enda funktionsdugliga är Gta San Andreas Pink Dildo

hehe! jag gissar att du är en kvinna

1
Skriv svar